تاریخ انتشار۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : 267868

کشته شدن ۲ عامل انتحاری در نزدیکی استان کربلای معلی/حضور «الحشد الشعبی» برای تأمین امنیت مراسم نیمه شعبان در کربلا

مرکز فرماندهی عملیات الانبار عراق از کشته شدن ۲ عامل انتحاری خبر دادند که قصد نفوذ به دریاچه «الرزازه» در جنوب غربی الرمادی و استان کربلای معلی را داشته‎اند.
کشته شدن ۲ عامل انتحاری در نزدیکی استان کربلای معلی/حضور «الحشد الشعبی» برای تأمین امنیت مراسم نیمه شعبان در کربلا
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "محمود الفلاحی" فرمانده عملیات الانبار عراق روز پنجشنبه اعلام کرد که دو عامل انتحاری سعی داشتند با نفوذ به دریاچه «الرزازه» واقع در جنوب غرب الرمادی، عملیات تروریستی در استان کربلاء انجام دهند.

الفلاحی به شبکه خبری السومریه نیوز گفت: دو عامل انتحاری در حالی قصد نفوذ به این دریاچه را داشتند که به خود کمربند انفجاری بسته بودند.

وی افزود: تیپ هشتم ارتش عراق موفق شد با هدف قرار دادن دو عامل تروریستی و انهدام خودروی داعش، مانع این عملیات انتحاری شوند.

عناصر تروریستی داعش هر از گاهی تلاش می کنند به دریاچه الرزازه در نزدیکی استان کربلاء نفوذ کنند که هر بار به دست نیروهای امنیتی کشته شدند.

این در حالی است که نیروهای داوطلب مردمی عراق با صدور بیانیه‎ای از شرکت خود در تأمین امنیت مراسم نیمه شعبان در کربلای معلی خبر دادند.

الحشد الشعبی امروز در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای آن در تأمین امنیت مراسم شعبانیه در کربلای معلی شرکت دارند.

در بیانیه الحشد الشعبی آمده است:ای مردم، حضور گسترده مقدس شما در اعیاد شعبانیه بخشی از تاریخ انقلاب عراق علیه ظلم و دیکتاتوری است.

در ادامه بیانیه تأکید شده است که الحشد الشعبی اکنون به مناسبت ولادت امام حجت(عج) دژ مستحکمی و دیوار بلندی را برای امنیت کسانی که در این مراسم شرکت می‎کنند، تشکیل می‌دهد.
 
 
https://taghribnews.com/vdcepf8wvjh8pvi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی