تاریخ انتشار۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب : 164367
مهدی کوچک زاده:

سکوت سران عرب در قبال مسئله فلسطین نشان دهنده این است که آنها انسان نیستند

تنا- اختصاصی
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی اصلی ترین علت سکوت سران کشورهای اسلامی را دست نشانده بودن آنها از سوی صهیونیست ها و آمریکا دانست و گفت: آنها اختیاری از خودشان ندارند تا بتوانند مستقل تصمیم بگیرند و در این شرایط عکس العملی که وظیفه دینی و انسانی شان هست را بروز دهند.
سکوت سران عرب در قبال مسئله فلسطین نشان دهنده این است که آنها انسان نیستند
مهدی کوچک زاده در گفت و گو با خبرنگار تقریب(تنا) خاطرنشان کرد: اگر کسی بویی از انسانیت برده باشد، در مورد آنچه این روزها دارد در فلسطین اشغالی و غزه اتفاق می افتد، احساس مسئولیت کرده و عکس العمل نشان می دهد. این سکوت سران عرب نشان دهنده این است که اینها انسان هم نیستند.

وی تصریح کرد: راه پیمایی امسال به خاطر جنایاتی که صهیونیست ها این روزها در غزه می کنند، بسیار باشکوه تر از سال های گذشته در همه کشورهای اسلامی برگزار خواهد شد و پیامی دارد مبنی بر اینکه مدیریت حاکم بر جهان، مدیریتی ظالمانه و جابرانه است که این وقایع و مخالفت ملت های عالم با این غده سرطانی را می بیند و باز باکمال بی شرمی از اسرائیل حمایت کرده و خود را متحد او معرفی می کند علی الخصوص آمریکا.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آنچه در منطقه ما دارد اتفاق می افتد، کاملاً واضح است اما اینکه عده ای تلاش می کنند بگویند این درگیری ها، درگیری شیعه و سنی و درگیری مذهبی است جای تعجب دارد. درعراق به اهالی مسیحی یک منطقه اعلام کرده اند که یا اسلام بیاورید، یا کشته شوید. معلوم است که جنگ این گروه های تکفیری نه تنها جنگ شیعه و سنی نیست بلکه حتی جنگ دین و بی دینی هم نیست. جنگ مشتی وحشی خونخوار است که آلت دست آمریکایی ها و اسرائیلی ها هستند برای غافل کردن دنیا و جهان اسلام خصوصاً از دشمن اصلی شان که آمریکا و اسرائیل است.

وی در پایان افزود: این بازی هایی که دارند در عراق در می آورند علی رغم اینکه در سوریه دیدند که نمی توانند کاری از پیش ببرند، برای مشغول کردن دنیای اسلام به موضوعات فرعی و نجات دادن اسرائیل از مخمصه ای است که طی دهه اخیر درآن گرفتار شده است.
https://taghribnews.com/vdcepe8zfjh8pxi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی