تاریخ انتشار۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : 554463
نماینده مشهد در گفت‌وگو با تقریب:

تفرقه امت اسلامی را به ذلت می کشاند

حجت‌الاسلام پژمان‌فر وحدت امت اسلامی را از اساسی ترین مسائل دنیای اسلام برشمرد و اختلاف در اصول و فروع دین را برای مسلمانان زیان ‎آور دانست.
تفرقه امت اسلامی را به ذلت می کشاند
حجت‌الاسلام و المسلمین "نصرالله پژمان‌فر" نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه خداوند در بسیاری از آیات به تبیین خطر تفرقه و اختلاف در بین انسان ها پرداخته است، به خبرنگار حوزه پارلمانی خبرگزاری تقریب گفت: قرآن وحدت را به عنوان یک اصل اساسی برای مسلمانان قرار داده است.
 
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دین اسلام حفظ وحدت امت اسلامی را از اساسی ترین مسائل جامعه می‌داند، افزود: اختلاف در اصول اساسی دین و چه در فروعش، برای مسلمانان بسیار زیان ‎آورخواهد بود، چون دشمنان با به کارگیری این حربه تفرقه به پیکره اسلام ضربه وارد می‌کنند.
 
رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس تنها راه حل مقابله با دشمنان را جدی شمردن خطر تفرقه دانست و گفت: دشمنان با ایجاد تفرقه بین ما مسلمانان این فضا را ایجاد می کنند که نه‌تنها اصول فردی بلکه حتی  اصول اساسی ما از جمله قرآن را به تمسخر گرفته و به آن اهانت کنند.
 
وی با اشاره به این واقعیت که دشمنان اسلام از گذشته‌ تاکنون برای ایجاد تفرقه بین مسلمین برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کرده‌اند، خاطر نشان کرد: می‌بینید که دشمنان اسلام از دودستگی ایجاد شده بین مسلمین به نفع خود استفاده کرده و در حال پیشبردن منافع خود در کل دنیا حتی در کشورهای اسلامی هستند.
 
حجت‌الاسلام پژمان‌فر در پایان با تاکید بر اینکه تفرقه به ذلت امت اسلامی منجر خواهد شد، اظهار داشت: ما مسلمانان باید در کنار یکدیگر قرار بگیریم و با ایجاد وحدت در مقابل جریان‌های فاسدی که در پی  قرآن سوزی، اهانت، ساختن فیلم ها و آزار و اذیت هستند، موضع گیری درست و قاطعی داشته باشیم.

انتهای پیام/
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcepe8nxjh8nei.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی