تاریخ انتشار۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : 203499
خالد مشعل:

اگر متحد باشیم جهانیان به ما احترام می گذارند

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس خواهان مشارکت واقعی در تصمیم گیری های سیاسی، نظامی، مبارزاتی و امنیتی شد.
اگر متحد باشیم جهانیان به ما احترام می گذارند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،"خالد مشعل" در مراسم نامزدی دختر "یحیی زکریا آغا" رایزن سفارت فلسطین در قطر اظهار داشت: ما نیازمند دموکراسی و انتخابات برای سازندگی نهادهای فلسطینی هستیم و  به مشارکت واقعی نیاز داریم.

مشعل افزود: هر طرف فلسطینی، در تصمیم گیری های نظامی، مبارزاتی، سیاسی و امنیتی جایگاه خود را دارد و همه ما چه در قبال نوار غزه و چه کرانه باختری یا قدس، سرزمینهای 48 و یا خارج از فلسطین مسئول هستیم.

مشعل از تماس تلفنی با "سلیم زعنون" رئیس شورای ملی فلسطین خبر داد و گفت:در این تماس تلفنی بر اهمیت وحدت ملی فلسطین تاکید کردم و گفتم که هیچ چیزی نمی تواند جایگزین وحدت و منافع ملی ما شود؛ جهانیان تنها در صورتی به ما به دیده احترام نگاه می کنند که متحد باشیم.

وی به اقشار مختلف ملت فلسطین اطمینان داد که در جریان تماس های اخیر، اوضاع به نفع ما بوده است؛ دشمن صهیونیستی با وجود تجاوزات و زورگویی، خسارت های زیادی را متحمل شده است و وجهه رژیم صهیونیستی در جهان تخریب شده است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد: ایستادگی فلسطینیان، جامعه بین المللی را مجبور می کند که در صورت وحدت و همبستگی به تصمیمات و حقوق ویژه ما احترام بگذارند.

مشعل با قدردانی از عظمت ملت فلسطین تصریح کرد: ملت فلسطین ملتی قدرتمند است که خداوند تمامی ویژگی های مردانگی، شجاعت و ایستادگی را در وجود آن قرار داده است و این ملت در برابر تمامی طرف هایی که سعی در شکست دادن و به زانو درآوردن آنرا دارند، ایستادگی کرده است.
 
https://taghribnews.com/vdceox8wojh87ei.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی