تاریخ انتشار۲۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : 198496

یکصد حمله جنگنده های سعودی به تاسیسات و مناطق مسکونی یمن و فرودگاه عدن

جنگنده های متجاوز عربستان سعودی در دو روز گذشته 3 کارخانه سیمان در مناطق مختلف یمن را تخریب کردند و خسارت بسیاری برجای گذاشتند.
یکصد حمله جنگنده های سعودی به تاسیسات و مناطق مسکونی یمن و فرودگاه عدن

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، جنگنده های سعودی روزگذشته با حمله به کارخانه سیمان استان لحج یمن، این کارخانه را تخریب کردند.
 
همچنین متجاوزان سعودی درحملات هوایی خود به کارخانه سیمان استان تعز نیز این کارخانه را به طور کلی تخریب و از چرخه تولید خارج کردند.
 
به گفته کارگران، این کارخانه 6 بار پیاپی هدف بمبهای جنگنده های سعودی قرارگرفت که به آتش سوزی بزرگ و تخریب کارخانه منجر شد.
 
یکشنبه نیز متجاوزان سعودی کارخانه سیمان عمران را بمباران کردند که به تخریب کامل آن منجر شد و خسارتی بالغ بر 100 میلیون دلار به کارخانه وارد شد.
 
متجاوزان سعودی 31 مارس گذشته نیز 8 موشک به سمت کارخانه سیمان استان لحج پرتاب کردند که دهها نفر از کارگران شهید و زخمی شدند و خسارتی بالغ بر 400 میلیون دلار به کارخانه وارد آمد.

از سوی دیگر، منابع محلی روز گذشته از بمباران مجدد فرودگاه عدن که هنوز در اختیار کمیته‌های مردمی است، خبر دادند.
 
وزارت دفاع یمن نیز اعلام کرد: جنگنده‌های سعودی، در بیش از 100 نوبت و به طور دیوانه‌وار، مناطق مختلف «عدن» را بمباران کردند.
 
جنگنده‌های سعودی، صبح امروز نیز، چندین منطقه در شمال صنعا را هدف قرار دادند و ضدهوایی‌های ارتش و کمیته‌های مردمی نیز با شلیک‌های مستمر تلاش کردند تا این جنگنده‌ها را از آسمان صنعا خارج کنند. در حمله هوایی جنگنده های متجاوز سعودی به محله مسکونی سوان در شرق صنعا 10 تن شهید و دهها شهروند یمنی زخمی شدند.

یک مقام بیمارستانی در گفت وگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس اظهار داشت: زنان و کودکان، شمار بسیاری از قربانیان را تشکیل می دهند.
 
https://taghribnews.com/vdceov8zpjh8oei.b9bj.html
مرجع : یمنی پرس
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی