تاریخ انتشار۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : 236394

حضور مردم در روز قدس تاثیرگذار است / رفتار نادرست برخی کشورهای اسلامی رژیم صهونیستی را گستاخ کرده است

رئیس مجلس شورای اسلامی: وجود رژیم صهیونیستی همیشه باعث دردسر برای منطقه خواهد بود از این رو حضور مردم در روز قدس تاثیرگذار است.
حضور مردم در روز قدس تاثیرگذار است  /  رفتار نادرست برخی کشورهای اسلامی رژیم صهونیستی را گستاخ کرده است
آقای علی لاریجانی در حاشیه نشست فعالان آزادی قدس شریف در جمع خبرنگاران افزود: روز قدس روزی است که مردم با آمدن خود به صحنه تاثیر بسزایی در آینده مردم فلسطین خواهد گذاشت.
 
وی تصریح کرد: تظاهرات در روز قدس نشان دهنده عزم و اراده قوی ملت‌ها برای حل مشکل فلسطین است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه موضوع فلسطین در سال‌های اخیر دچار چالش‌هایی شد و بحران‌زدگی کشورهای اسلامی باعث تضعیف جایگاه فلسطین شده است.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با احساس فضای تنفسی پیش آمده از شرایط موجود سوءاستفاده می کند؛ از سوی دیگر برخی رفتارهای نادرست کشورهای اسلامی که برای ایجاد ارتباط با رژیم صهیونیستی مسابقه گذاشته اند به تشدید گستاخی رژیم صهونیستی منجر شده است.

رئیس نهاد قانونگذاری کشور گفت: در چنین شرایطی نقش ملت ها و حضور آنها در صحنه می تواند شرایط را تغییر دهد و در ملت های مسلمان آگاهی ایجاد کند و این مسئله سبب خواهد شد رژیم صهیونیستی تصور نکند با رفتارها و گفتگوهایی تحت عنوان طرح جدید صلح می تواند موضوع را خاتمه دهد.

آقای لاریجانی تاکید کرد: سرزمین فلسطین حق مردم فلسطین است و باید این حق استیفا شود.

وی اظهار داشت: وجود رژیم صهیونیستی همیشه باعث دردسر برای منطقه خواهد بود از این رو حضور مردم در روز قدس تاثیرگذار است.

رئیس مجلس در مورد تغییرات صورت گرفته در وزارت امور خارجه نیز اظهار داشت: سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران از متن قانون اساسی گرفته شده است و با تغییر دولت‌ها و معاونت‌ها تغییری در سیاست های راهبردی ایران به وجود نمی آید.
 
https://taghribnews.com/vdceop8wejh8xxi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی