تاریخ انتشار۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۹:۲۸
کد مطلب : 165096

اعتراف به شکست

وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی فاش کرد که عملیات نظامی این رژیم در ˈنوار غزهˈ علیه شهروندان بی گناه فلسطینی به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است.
اعتراف به شکست
ˈعوزی لاندوˈ با اعتراف به شکست اسرائیل در غزه گفت : نیروهای نظامی اسراییل نتوانسته اند مانع حمله موشکی فلسطینی ها شوند. به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری ˈرأی الیومˈ، عوزی لاندو دیروز حمله سختی به ˈبنیامین نتانیاهوˈ نخست وزیر رژیم صهیونیستی کرد و در مصاحبه با شبکه دو تلویزیون این رژیم گفت: عملیات نظامی علیه نوار غزه تا این لحظه به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و ارتش با وجود انجام عملیات نظامی گسترده نیز نتوانسته مانع ادامه موشکباران عمق اسراییل به وسیله فلسطینی ها شود .
وی تصریح کرد که ارتش هنوز نتوانسته مشکل تونل ها را که به گفته وی خطری راهبردی برای اسراییل تلقی می شود، حل کند . 
سخنان این وزیر صهونیست نشان دهنده وجود اختلاف در رژیم صهیونیستی است و کار به جایی رسیده که نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در مصاحبه با رسانه ها، وزرای کابینه خود را به دلیل موضع گیری های اخیرشان در خصوص جنگ غزه سرزنش کرده است. 
در جریان حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه ، تاکنون بیش از ۱۶۰۰ غیر نظامی که اکثر آنها زن و کودک هستند، شهید و بیش از هفت هزار نفر دیگر مجروح شده اند .


https://taghribnews.com/vdceon8zpjh8p7i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی