تاریخ انتشار۱۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۴۵
کد مطلب : 170397
مردم فلسطین خواستار شدند:

عربستان به شکنجه گران همکاری نکند

مردم فلسطین، با تجمع در میدانی در رام الله، از حکومت عربستان خواستند از همکاری با یک شرکت انگلیسی – دانمارکی که تامین کنندۀ تجهیزات زندان هایی با امکانات شکنجه فلسطینی هاست، دست بکشد.
عربستان به شکنجه گران همکاری نکند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، ده ها تن از مردم فلسطین، روز چهارشنبه به دعوت "کمیته ملی تحریم" در میدان المناره، بزرگ ترین میدان شهر رام الله در کرانه باختری تجمع کردند و از عربستان و دیگر کشورهای عربی خواستند شرکت (G۴S) را تحریم کنند.

این شرکت به تهیه تجهیزات برای ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک های صهیونیست نشین معروف است و برای بازداشتگاه های رژیم صهیونیستی که به شکنجه فلسطینی ها اقدام می کنند، تجهیزات لازم را فراهم می کند.

"سحر فرانسیس" رئیس موسسه رسیدگی به اسیران (الضمیر) در این زمینه می گوید: اسیران فلسطینی در زندان هایی بازداشت و شکنجه و از حقوق اساسی خود محروم می شوند که آن ها را شرکت "جی فور اس" مجهز کرده است.

"فادی قرعان" از فعالان کمیته ملی تحریم نیز گفت: مردم فلسطین از عربستان می خواهند که به وظیفه خود در رعایت حرمت مقدسات عمل کند و دست شرکت جی فور اس را از مناسک حج کوتاه کند زیرا این شرکت با رژیم اشغالگر صهیونیستی همدست است.

برپایه گزارش خبرگزاری آناضول، "زید الشعیبی" عضو کمیته تحریم، پیش از این فاش کرده بود که شرکت جی فور اس، شرکتی بین المللی است که خدمات نگهبانی شخصی را تامین می کند و یکی از خدماتی که این شرکتِ وابسته به شرکت اسرائیلی ِ Hashmira فراهم می کند، تامین تجهیزاتی برای پست های ایست بازرسی و شهرک های صهیونیست نشین در کرانه باختری است.

این شرکت همچنین زندان اسرائیلی عوفر در نزدیکی رام الله را به تجهیزاتی شامل سامانه دفاعی، مرکز فرماندهی و کنترل مجهز کرده و سامانه هایی نیز برای مرکز بازجویی الجلمه در حیفا نصب نموده و برای برخی از مراکز بازجویی دیگر در سرزمین های اشغالی که به شکنجه فلسطینی ها معروف می باشد نیز تجهیزاتی نصب کرده است.

پیش از این، در نشست سازمان های بین المللی، فلسطینی، اردنی و لبنانی که در سالروز اسیر فلسطینی در ماه آوریل گذشته برگزار شده بود، از همه کشورهای عربی درخواست شده بود که این شرکت را تحریم کنند.
https://taghribnews.com/vdceo78zfjh8fxi.b9bj.html
مرجع : alalam
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی