>> کودکان، قربانیان اصلی جنایات رژیم صهیونیستی هستند | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : 293256
​محمود عباس:

کودکان، قربانیان اصلی جنایات رژیم صهیونیستی هستند

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد: کودکان فلسطینی بیشترین قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی هستند.
کودکان، قربانیان اصلی جنایات رژیم صهیونیستی هستند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، «محمود عباس» امروز (یکشنبه) در کنفرانس بین‌المللی تحت عنوان «درد و رنج کودکان فلسطینی در پرتو تجاوزات اسرائیل و نقض حقوق کودکان» در کویت گفت: اسرائیل به عنوان یک رژیم اشغالگر مفاد توافقنامه‌های بین‌المللی را نقض کرده و در سال 2009 زندان‌ها و دادگاه‌های ویژه برای کودکان افتتاح کرده است.
 
عباس افزود: رژیم صهیونیستی در نوامبر سال 2015 قانونی را تصویب کرد که به موجب آن بازداشت و محاکمه کودکان زیر 12 سال و بازداشت اداری (بدون محاکمه) کودکان به مدت 6 ماه مجاز و حتی تمدید بازداشت آنها مجاز است.
 
بنابر گزارش خبرگزاری آناتولی، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین با اشاره به استمرار اقدامات مربوط به ساخت موسسات فلسطینی و فراهم کردن زمینه فعالیت زنان و جوانان تصریح کرد که این امر بازتاب‌ها و آثار مثبت زیادی در بهبود زندگی خانواده‌ها و کودکان و نیز دستیابی به تشکیل دولت مستقل فلسطین در مرزهای 1967 به پایتختی قدس شرقی دارد.
 
کنفرانس «درد و رنج‌های کودکان فلسطینی در پرتو تجاوزات اسرائیل و نقض حقوق کودکان» از امروز یکشنبه به مدت دو روز در کویت آغاز به کار کرده است.
 
رژیم صهیونیستی هم اکنون 6 هزار و 400 فلسطینی را در زندان‌های خود به اسارت گرفته است که 300 نفر از آنها کودکان و نوجوانان زیر 12 سال هستند.
https://taghribnews.com/vdcenx8wpjh8owi.b9bj.html
مرجع : فارس
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی