تاریخ انتشار۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : 273159

​انهدام مقرهای داعش در دیرالزور و تسلط بر چند منطقه شرق ضلیعیات

یگان های ارتش سوریه با استحکام تسلط خود بر چند منطقه شرق ضلیعیات در عمق صحرای منطقه شرق حمص تلفات و خسارات سنگینی به تروریست ها وارد و مقرهای آنان را در دیرالزور منهدم کردند.
​انهدام مقرهای داعش در دیرالزور و تسلط بر چند منطقه شرق ضلیعیات
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نیروهای ارتش سوریه با همکاری نیروهای هوادار تسلط خود را بر چند منطقه در شرق ضلیعیات واقع در 4 کیلومتری شرق حمص  تقویت کردند و شمار زیادی از تروریست های وابسته به گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش را به هلاکت رسانده و سلاح ها و تجهیزاتشان را منهدم کردند.
 
 نیروهای ارتش سوریه روز دوشنبه نیز منطقه ضلیعیات را در بخش ورودی منطقه حمیمه، حد فاصل استان های حمص و دیرالزور به کنترل خود در آوردند.
 
همچنین جنگنده های سوریه در حمله به مناطق الحویقه و المطار القدیم و العرفی، شماری تروریست داعش را کشته و زخمی کردند و در درگیری با این تروریست ها در اطراف منطقه الرشدیه نیز پنج تروریست را کشته و شماری را زخمی کردند.
 
در حملات هوایی نیروهای سوری به مناطق محل استقرار و مواضع تروریست ها در شرق معمل الورق و حویجه المریعیه در روستای البولیل نیز شماری تروریست داعش کشته و زخمی شدند.
 
این نیروها در حمله به مواضع تروریست ها در اطراف مناطق المقابر، پانوراما و الرشدیه در شهر دیرالزور نیز 18 تروریست داعش کشته شدند و یک خودروی زرهی مجهز به سلاح سنگین آنان منهدم شد.
 
https://taghribnews.com/vdcenx8wojh8fzi.b9bj.html
مرجع : خبرگزاری صدا و سیما
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی