>> نشست امنیتی لبنان با حضورحزب الله | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۴۹
کد مطلب : 156852

نشست امنیتی لبنان با حضورحزب الله

نشست امنیتی لبنان روز شنبه در محل وزارت کشور با حضور « حاج وفیق صفا» رییس کمیته امنیت و ارتباطات حزب الله برای بررسی شرایط امنیتی این کشور بویژه شهرک الطفیل تشکیل شد.
نشست امنیتی لبنان با حضورحزب الله
 نهاد المشنوق وزیر کشور لبنان هدف از تشکیل این جلسه امنیتی را ایجاد برنامه ای عملی برای کمک به لبنانی های موجود در شهرک الطفیل که تنها از طریق خاک سوریه می توانند وارد مناطق امن در لبنان شوند، اعلام کرد.

وی در باره علت حضور نماینده حزب الله گفت: حزب الله در سوریه حضور دارد و برای تسهیل و تامین امنیت خروج ساکنان الطفیل باید با آن تماس برقرار می کردیم.

وزیر کشور لبنان حضور نماینده حزب الله در این نشست را دارای نتایج مثبت بزرگ دانست و گفت که توافق کردیم به هیچ عنصر معارض با هر ملیتی اجازه ندهیم از الطفیل خارج شود و ما فقط درصدد تامین سلامت شهروندان لبنانی هستیم.

در این جلسه علاوه بر المنشوق و وفیق حاج صفا ؛ روسای دستگاه امنیتی لبنان حضور داشتند.

نهاد المشنوق تاکید کرد که بدون همکاری حزب الله، نیروهای ارتش و نیروهای امنیتی لبنان امکان کمک به شهروندان لبنانی که در شهرک الطفیل گرفتار شده اند، وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده نیروهای امنیتی لبنان نشستی دیگر برگزار می کنند تا ضمن تماس با فعالان و اشخاص موثر در شهرک الطفیل هماهنگی ها برای خروج امن اهالی این شهرک با همکاری حزب الله فراهم گردد.
https://taghribnews.com/vdcenp8zwjh8nvi.b9bj.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی