تاریخ انتشار۳۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : 209457

پیشرویهای ارتش سوریه در حلب /بمباران 83 موضع تروریست‌ها

منابع سوری از آزادسازی چند منطقه در این کشور و وارد کردن خسارتهای مالی و جانی فراوان، به تروریستهای تکفیری خبر دادند.
پیشرویهای ارتش سوریه در حلب /بمباران 83 موضع تروریست‌ها
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نیروهای ارتش سوریه در تازه ترین نبردهای خود با تروریستها توانستند، روستاهای جوره الجحاش، رسم الشیخ قیقان، دیرصلیبه و کفرعبید در حومه جنوبی حلب را به طور کامل از لوث تروریست‌ها پاکسازی کنند و  امنیت را به این مناطق بازگردانند.

همچنین یگان‌هایی از نیروهای ارتش سوریه، منطقه المجبل در حرستا واقع در حومه دمشق را به طور کامل از اشغال تروریست‌ها آزاد کردند.

نیروهای ارتش سوریه، روستای بلاس در حومه حلب را نیز پاکسازی کردند و به پیشروی خود به سمت روستای قیقان در حومه جنوبی حلب ادامه می‌دهند.

همچنین در حملات جنگنده‌های ارتش سوریه به مواضع تروریستها، تعدادی از مخفیگاه‌ها و تجمعات گروه‌های تروریستی در القریتین، تیرمعله و تلبیسه در حومه حمص و اطراف روستاهای قصر ابن وردان و المنطار در حومه حماه منهدم شد.

در حومه شرقی دیرالزور هم یگانی از نیروهای ارتش سوریه، در یک عملیات منحصر به فرد، مخفیگاه‌ های تروریست‌ها در مزارع المریعیه، را منهدم و 25 نفر از آنها را به هلاکت رساندند. 

جنگنده‌های ارتش روسیه هم با همکاری نیروی هوایی سوریه، 83 موضع تروریست‌ها را در دیرالزور، حلب، حماه، ادلب، حومه دمشق و حومه لاذقیه بمباران کردند.

 
https://taghribnews.com/vdceno8wfjh87ei.b9bj.html
مرجع : سانا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی