تاریخ انتشار۲۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : 275652
​حماس و جهاد اسلامی:

ملت فلسطین از مقدسات خود دست بر نمی‌دارند

دو جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای درباره اقدامات رژیم اشغالگر صهیونیستی در مسجدالاقصی، تأکید کردند که ملت فلسطین هیچ گاه از مقدسات خود دست برنخواهند داشت.
ملت فلسطین از مقدسات خود دست بر نمی‌دارند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، دو جنبش حماس و جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که  تجاوزهای روزانه رژیم صهیونیستی، کل منطقه را شعله‌ور خواهد کرد.
 
در این بیانیه آمده است: نباید کسی گمان کند که ملت فلسطین از مقدسات و مسجد خود دست بر می‌دارد.
 
جنبش حماس و جهاد اسلامی تاکید کردند که مسجدالاقصی خط قرمز است و به هیچ وجه نمی‌توان در قبال صدمه رساندن به این مسجد سکوت کرد.
 
این دو جنبش خواهان توقف اقدامات رژیم صهیونیستی و قطع کردن دست رژیم اشغالگر صهیونیستی از مسجد مقدس الاقصی شدند.
 
صبح جمعه در پی یک عملیات استشهادی جدید در نزدیکی باب‌العمود در داخل محوطه مسجدالاقصی در قدس اشغالی، سه فلسطینی به شهادت رسیدند و پنج صهیونیست نیز زخمی شدند که دو تن از صهیونیست‌ها در پی شدت جراحات وارده به هلاکت رسیدند.
 
در پی این عملیات، پلیس رژیم صهیونیستی دروازه‌های شهر قدیمی قدس و مسجدالاقصی را بست و به نمازگزاران اجازه ورود به این مسجد را نداد و  از ورود شیخ حسین (خطیب مسجدالاقصی) جلوگیری کرد.
 
این نخستین بار از سال 1967 میلادی به شمار می‌رود که رژیم صهیونیستی مانع از برگزاری نماز جمعه در مسجد الاقصی شد و اجازه نداد که صدای اذان از داخل این مسجد پخش شود.
https://taghribnews.com/vdcenn8wwjh8fpi.b9bj.html
مرجع : تسنیم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی