تاریخ انتشار۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : 297351
//ویژه کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی//(118)

کنفرانس وحدت فرصتی مغتنم برای تقویت ارتباطات اسلامی است/ایرانیان منشأ برکات بسیاری برای مسلمانان بوده اند

نماینده دانشگاه علوم اسلامی لندن در سی و یکمین کنفرانس وحدت گفت: ایرانیان منشأ برکات بسیاری برای جهان اسلام بوده اند و کنفرانس وحدت در ایران نیز فرصتی مغتنم برای تقویت ارتباطات اسلامی است.
کنفرانس وحدت فرصتی مغتنم برای تقویت ارتباطات اسلامی است/ایرانیان منشأ برکات بسیاری برای مسلمانان بوده اند
علی رمضان الاوسی در حاشیه برگزاری سی و یکمین کنفرانس وحدت در گفت و گو با خبرنگار تقریب اظهار کرد: جبهه استکبار تمام توان خویش را برای تضعیف مسلمانان و ایجاد تزلزل در صفوف مسلمین به کار برده است و در این مسیر نیز متأسفانه برخی ها دانسته یا ندانسته در دام این توطئه ها می افتند.

وی افزود: دشمنان اسلام با توطئه پیچیده به دنبال تسلط بر افکار و عقاید مسلمانان بوده و در این مسیر نیز بر دور نگه داشتن مسلمانان از علوم روز و آشناشدن انان با مبانی دینی و ارزش های اسلامی تأکید دارند.

استاد دانشگاه علوم اسلامی لندن در بخشی دیگر از سخنان خود به جایگاه ویژه ایران در تحولات جهانی اشاره کرد و گفت: پس از سقوط دیکتاتوری شاه در ایران و پیروزی انقلاب اسلامی در این کشور شاهد رشد و توسعه روزافزون ایران در عرصه های مختلف سیاسی، فناوری، تکنولوژی و اجتماعی هستیم و این امر موجب شده است که ایران به یک ابرقدرت منطقه ای تبدیل شود.

رمضان الاوسی اظهار داشت: ایران مقتدر راه را برای اعتماد به نفس و توسعه کشورهای اسلامی منطقه خاورمیانه هموار کرده است و الان جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی ایران روز به روز قدرتمندتر می شود و دستاوردهای بزرگتری کسب می کند.

وی افزود: بسیاری از مشکلات جهان اسلام از عدم شناخت پیروان مذاهب اسلامی از همدیگر نشأت می گیرد و بدون شک برگزاری کنفرانس وحدت به مرکزیت ایران می تواند نقش مهمی در تقویت ارتباطات بین اندیشمندان و علمای اسلامی به تبع آن همه پیروان مذاهب اسلامی ایفا کند.

نماینده دانشگاه علوم اسلامی لندن در سی و یکمین کنفرانس وحدت در پایان سخنان خود اظهار داشت: ایرانیان همواره منشأ برکات بسیاری برای مسلمانان بوده اند و در این برهه نیز جمهوری اسلامی ایران نقش محوری در جهان اسلام ایفا می کند و همه مسلمانان و آزادی خواهان دنیا از ایران به عنوان الگویی موفق و سربلند یاد می کنند.
https://taghribnews.com/vdcenf8wzjh8oxi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی