تاریخ انتشار۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : 297153

جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت در روستای قره تپه بهشهر برگزار شد

جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت با حضور علما و روحانیون اهل تشیع و اهل تسنن و عموم مردم در حسینیه شهدای روستای قره تپه بهشهر برگزار شد.
جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت در روستای قره تپه بهشهر برگزار شد
به گزارش خبرگزاری تقریب از گرگان، عضو مجمع عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در این مراسم با تبریک ایام فرخنده ولادت پیامبر مهر و رحمت محمد مصطفی (ص)، اظهار کرد: دین مبین اسلام همه مسلمانان را به دوری از اختلاف و تفرقه دعوت می کند، پس لازم است در راه مبارزه با عناصر تفرقه افکن جدی عمل کنیم.

«مولوی خیرالله یعقوبی» افزود: تفرقه قومی و تفرقه مذهبی از ابزارهایی است که دشمنان خارجی و داخلی از آن برای جدایی و دودستگی بین امت اسلامی بهره می گیرند.

به گفته وی؛ تاکید روی نقاط مشترک اسلامی می تواند جلو رشد و نفوذ عاملان تفرقه و تشتت در جوامع اسلامی را مسدود سازد.

امام جماعت اهل سنت مسجد خاتم الانبیاء روستای قره تپه بهشهر، خاطر نشان کرد: رسول مکرم اسلام (ص) عامل مهم وحدت و نزدیکی امت اسلامی است و باید به داشتن برترین و کامل ترین پیامبر الهی خوشحال باشیم.

وی، ادامه داد: پیامبر مهربانی ها همیشه به دنبال خیر و صلاح امت خویش بود و تا آخرین لحظات عمر مبارکش نگران وضعیت مسلمانان بود.

به گفته وی؛ ضروری است قدردان آن رسول گرامی باشیم و با برگزاری مراسمات دینی و مذهبی و عمل به دستوراتش یادش را گرامی بداریم.

گفتنی است؛ این مراسم با همکاری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر و ستاد گرامیداشت هفته وحدت دهستان میانکاله برگزار شد.


https://taghribnews.com/vdcenf8wxjh8ozi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی