تاریخ انتشار۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : 267552

حضور فعال مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در سی‌اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

معاونت امور فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، امسال نیز همچون سالهای گذشته در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضوری فعال دارد و با ارائه 118 عنوان کتاب در حوزه وحدت و تقریب، از بازدیدکنندگان این نمایشگاه استقبال می کند.
حضور فعال مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در سی‌اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
به گزارش خبرنگار تقریب(تنا)، غرفه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به همت معاونت امور فرهنگی مجمع، به وسعت 30 متر مربع در سالن سازمان ها و نهادهای سی‌اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برپا شده است.
 
در این غرفه 118 عنوان کتاب به زبان های مختلف و با موضوعات تقریبی، شامل 39 عنوان کتاب فارسی، 71 عنوان کتاب عربی، 5 عنوان کتاب انگلیسی و 3 عنوان کتاب ترکی و همچنین یک نشریه با عنوان "رسالة التقریب" برای بازدید علاقمندان به حوزه تقریب و وحدت ارائه شده است.
 
از میان کتاب های ارائه شده در غرفه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، دو کتاب «بدایة المجتهد و نهایة المقتصد» تألیف ابن رشد قرطبی و «اصول الفقه المقارن» به گردآوری پژوهشگاه مطالعات تقریبی وابسته به مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، تا کنون از استقبال بیشتری از سوی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب برخوردار بوده است.
 
امسال همچنین مجمع تقریب، موسوعه «السنة النبویة فی مصادر المذاهب الاسلامیة»، به نظارت "آیت الله محسن اراکی" را برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب ارائه کرده است.
 
مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی همه ساله تلاش می کند از فرصت نمایشگاه كتاب به بهترین نحو بهره برداری کرده و فعالیت های پژوهشی و علمی خود را در قالب كتاب و نشریات در اختیار علاقمندان قرار دهد.

تهیه و تنظیم خبر: فرشته صدیقی
https://taghribnews.com/vdcenf8wwjh8pni.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی