تاریخ انتشار۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۸:۴۷
کد مطلب : 267958
​امام جمعه موقت سنندج:

عزت و سربلندی ایران اسلامی در گرو مشارکت همیشگی اقوام و مذاهب ایرانی است/انتخابات عرصه ‌ای سرنوشت ‌ساز برای تبیین سرنوشت کشور است

امام جمعه موقت سنندج بر مشارکت همه جانبه اقوام و پیروان مذاهب مختلف کشور در عرصه انتخابات تأکید کرد و گفت: در صحنه بودن مردم عزت و سربلندی همیشگی ایران اسلامی را تضمین می‌کند.
عزت و سربلندی ایران اسلامی در گرو مشارکت همیشگی اقوام و مذاهب ایرانی است/انتخابات عرصه ‌ای سرنوشت ‌ساز برای تبیین سرنوشت کشور است
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، ماموستا سید احسن حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته سنندج با تبریک نیمه شعبان و ایام مبارک این ماه اظهار کرد: ارادت ویژه مردم اهل سنت کردستان به ائمه اطهار(ع) شهره عام و خاص است و یکی از مبارک‌ ترین ایام نزد مردم کردستان شب نیمه شعبان یا همان شب برات است.

وی افزود: اعتقاد به ظهور مصلح جهانی امری مشترک در بین همه مسلمانان و پیروان ادیان آسمانی است.

امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از خطبه های این هفته به آغاز تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و گفت: خدمت به مردم و کمک به محرومان از جمله اموری است که برکاتی را برای فرد در این دنیا و در جهان آخرت به دنبال خواهد داشت.

ماموستا حسینی ابراز امیدواری کرد که مردم مسلمان ایران متشکل از اقوام و مذاهب مختلف اسلامی در انتخابات 29 اردیبهشت مشارکتی گسترده داشته باشند و در تعیین سرنوشت خویش به ایفای نقش ویژه بپردازند.

وی در ادامه خطبه های نماز جمعه این هفته به نزدیک بودن ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: کمک به فقرا و نیازمندان و به جای آوردن صله رحم اموری هستند که هر فرد مسلمانی باید در زندگی خویش نهادینه کند.
https://taghribnews.com/vdcenf8wvjh8poi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی