تاریخ انتشار۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب : 174951
رئیس شورای رهبری توحید اسلامی لبنان:

نقش علمای اسلام در مقابله با بحرانهای فراروی امت اسلامی حیاتی است

رئیس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی لبنان با اشاره به اقدامات عملی علمای جهان اسلام برای حل چالشها، تاكید كرد: نقش علمای اسلام در مقابله با بحرانهای فراروی امت اسلامی حیاتی است.
نقش علمای اسلام در مقابله با بحرانهای فراروی امت اسلامی حیاتی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ هاشم منقاره امروز سه شنبه در بیانیه ای با اشاره به نقش اصلاح گرای علما در امت اسلامی، تاكید كرد: امت اسلامی در معرض انواع دسیسه ها قرار دارد و با انواع خشونتها دست به گریبان است كه این وضعیت ناشی از منابر و سخنان تحریك امیز و اختلاف انگیز می باشد.
 
وی افزود: باید در برابر اظهاراتی كه آتش فتنه در جهان اسلام را برمی انگیزد، ایستاد و علما در این راستا نقش مهمی دارند كه وحدت اسلامی و دیگر مفاهیم ارزشمند اسلامی را در بین مسلمانان نهادینه سازند.
 
رئیس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی لبنان در ادامه بیان داشت: مفاهیم وحدت آفرین بین مسلمانان از جمله مسئله فلسطین و ایستادگی و همبستگی مسلمانان در برابر دشمنان می تواند در اظهارات علما مطرح شود.
 
وی در ادامه این بیانیه تاكید كرد:فلسطین سنگ محك خوبی برای نشان دادن عیار ایمان است؛ ضمن این كه تاكید بر گفتگو و همزیستی مسالمت آمیز بین مسلمانان راهكاری مهم برای دوری از مشكلات در جهان اسلام می باشد. 
https://taghribnews.com/vdcene8zzjh8foi.b9bj.html
مرجع : النشرة
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی