تاریخ انتشار۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : 180855
معاون نخست وزیرترکیه:

تروریسم، دین و مذهب و نژاد ندارد/تهدید اسلام هراسی کمتر از خطر تروریسم نیست

معاون نخست وزیر ترکیه گفت: برای مبارزه با تروریسم تمامی کشورهای جهان باید با همدیگر همکاری کنند، زیرا ترور، دین و مذهب و نژاد ندارد و هرگونه عمل تروریستی به هر دلیل و عنوان و از سوی هرکس که انجام بپذیرد غیرقابل توجیه است.
تروریسم، دین و مذهب و نژاد ندارد/تهدید اسلام هراسی کمتر از خطر تروریسم نیست
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا)، "نومان کورتولموش" معاون نخست وزیر ترکیه در دیدار با "لورن بیلی" سفیر فرانسه در آنکارا با بیان اینکه خطر و تهدید اسلام هراسی کمتر از خطر تروریسم نیست، افزود: قاره اروپا در حال حاضر تنها با خطر تروریسم مواجه نیست. ما این نکته که تروریسم یک تهدید است را قبول داریم،اما تهدید اسلام هراسی، دشمنی با پناهجویان و خارجیها در اروپا به اندازه تروریسم مخاطره آمیز است .

وی گفت: حملات تروریستی، حملات با عنوان اسلام هراسی و دشمنی با خارجیها در اروپا همزمان انجام می شود و این مساله جای تامل دارد.

کورتولموش گفت: برای مبارزه با تروریسم تمامی کشورهای جهان باید با همدیگر همکاری کنند، زیرا ترور، دین و مذهب و نژاد ندارد و هرگونه عمل تروریستی به هر دلیل و عنوان و از سوی هرکس که انجام بپذیرد غیرقابل توجیه است.

وی افزود: مبارزه جهانی و همزمان علیه ترور به هر شکلی که باشد خواه ترور دولتی و خواه ترور سازمانهای تروریستی، راه مقابله با ترور و تروریسم است زیرا تروریسم خوب یا بد مفهومی ندارد و در مقابله با ترور باید از بکارگیری استانداردهای دوگانه پرهیز کرد.
https://taghribnews.com/vdcen78znjh8vvi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی