تاریخ انتشار۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : 291375
​شیخ نعیم قاسم:

ایران نوک پیکان مقاومت است/فلسطین پیروز نهایی مقابله با رژیم صهیونیستی است

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود در کنفرانس اتحادیه علمای مقاومت ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «فلسطین» پیروز نهایی این نبرد است. حمایت‌های ایران از مقاومت نیز باعث افتخار ما است.
ایران نوک پیکان مقاومت است/فلسطین پیروز نهایی مقابله با رژیم صهیونیستی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، امروز (چهارشنبه) در سخنرانی خود در کنفرانس اتحادیه علمای مقاومت اعلام کرد: رژیم صهیونیستی برای ادامه وجود خود، کشتار، اشغالگری و جنایت را به کار گرفته و از حمایت بین‌المللی برخوردار است.
 
وی در ادامه گفت: هیچ گزینه‌ای جز مقاومت وجود ندارد و فلسطین در مقابله با دشمن پیروز خواهد شد، تحریم‌ها و تهدیدها مانع از آن نخواهد شد که از راه مقاومت منصرف شویم.
 
شیخ نعیم قاسم افزود: آزادی فلسطین، آزادی کل منطقه خواهد بود. تهدیدات کنونی نشانگر شکست در مقابل مقاومت است و این جز بر ثبات ما نمی‌افزاید. ملت فلسطین، مقاومت موثر خود را ثابت کرده و نشان داده با گذشت زمان آن را کنار نخواهد گذاشت بلکه نسل به نسل ادامه خواهد داد.
 
وی ادامه داد: فلسطین سرزمین ماست و آن را آزاد خواهیم کرد و دخالت‌های خارجی را نمی‌پذیریم؛ سلاحی که در حمایت از فلسطین نباشد، سلاحی اسرائیلی است.
 
 شیخ قاسم تصریح کرد: ما ملتی هستیم که از امام حسین (ع) آموخته‌ایم بگوییم «هیهات منا الذله»؛ به همین دلیل در مقابل ما گزینه‌ای جز مقاومت وجود ندارد و خداوند تعالی به ما وعده پیروزی داده است.
 
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد: مقاومت در شکست تکفیری‌ها موفق بود و پروژه اسرائیل در سوریه و عراق را به تعطیلی کشاند. اسرائیل می‌داند اگر تصمیم به جنگ بگیرد زیرساخت‌های آن در تیررس موشک‌های ما خواهد بود.
 
وی تأکید کرد: ایران نوک پیکان محور مقاومت در منطقه است و حمایت ایران از ما باعث افتخار ماست.
 
شیخ قاسم در پایان سلام «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان را به تمامی شرکت‌کنندگان در این کنفرانس ابلاغ کرد.
 
کنفرانس اتحادیه علمای مقاومت امروز (چهارشنبه 10 آبان) آغاز شده و تا فردا (11 آبان) ادامه دارد.
https://taghribnews.com/vdcefz8wnjh8oxi.b9bj.html
مرجع : فارس
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی