تاریخ انتشار۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : 261170

ممانعت از برگزاری بزرگترین نماز جمعه شیعیان بحرین

نیروهای امنیتی آل خلیفه با ادامه محاصره منطقه الدراز و منزل آیت الله عیسی قاسم از ورود نمازگزاران به این منطقه جهت اقامه نماز جمعه ممانعت به عمل آوردند.
ممانعت از برگزاری بزرگترین نماز جمعه شیعیان بحرین
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نیروهای امنیتی آل خلیفه با ادامه محاصره منطقه الدراز و منزل آیت الله عیسی قاسم از ورود نمازگزاران به این منطقه جهت اقامه نماز جمعه ممانعت به عمل آوردند.
 
از 17 ژوئن سال 2016 میلادی از اقامه نماز جمعه در مسجد امام صادق (ع)منطقه الدراز ممانعت به عمل آمده و هر هفته از ورود نمازگزاران و امام جمعه به این منطقه و مسجد جلوگیری می شود.
 
این جمعه نیز نمازگزاران حاضر در مسجد و تحصن کنندگان در اطراف منزل آیت الله عیسی قاسم به  ناچار نماز را فرادا به جا آورده و سپس دست به تظاهرات زدند.
 
مردم بحرین دیشب نیز در محکومیت شهادت یک جوان، یاری زنان بازداشت شده و دفاع از آیت‌الله عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب این کشور تظاهرات کردند.
 
مردم منطقه محاصره شده «الدراز» دیشب به نشانه وفاداری به شهید «عبدالله العجوز» جوان 21 ساله که اخیرا توسط نیروهای امنیتی به شهادت رسید، با در دست داشتن شمع‌های روشن راهپیمایی کردند.
 
شبکه 14 فوریه گزارش داد که تظاهرات‌هایی نیز در المالکیه، ستره، شهرک عالی، عذاری، کرباباد، المعامیر، شهرکان، ابوصیبع، الشاخوره و النویدرات به نشانه وفاداری به جوان شهید و تأکید بر گرفتن انتقام خون وی از آل خلیفه برگزار شد.
 
https://taghribnews.com/vdcefz8w7jh8pzi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی