تاریخ انتشار۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : 293878
//ویژه کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی//(54)

عضو فراکسیون تقریب مجلس: تمدن اسلامی با وحدت اسلامی محقق می شود/ امیدواریم کنفرانس وحدت بتواند نقش خود را در ساخت تمدن اسلامی ایفا کند

تنا - مجلس شورای اسلامی
عضو فراکسیون تقریب مجلس تاکید کرد: تمدن سازی نوین اسلامی با همکاری، معاضدت و آرامش، هماهنگی، هم افزایی محقق می شود.
عضو فراکسیون تقریب مجلس: تمدن اسلامی با وحدت اسلامی محقق می شود/ امیدواریم کنفرانس وحدت بتواند نقش خود را در ساخت تمدن اسلامی ایفا کند
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب اظهار داشت: اگر در خانواده ای مشاجره و دعوا وجود داشته باشد و یکی بشقاب بشکند، یکی در و دیوار را آسیب بزند ودیگری تلویزیون را بشکند به نظر شما این خانه می تواند انتظام درستی برای پرورش فرزندان داشته باشد؛ هرگز.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشمکش، جنگ و دعوا در میان امت اسلامی نیز در نهایت موجب ،فروپاشی و اضمحلال امت اسلامی می شود.تمدن سازی اسلامی با همکاری، معاضدت و آرامش، هماهنگی، هم افزایی محقق می شود.
 
رئیس فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: اقدامی که داعش در ممالک اسلامی انجام می دهد و همه آثار تاریخی را تخریب کرده و مسلمانان را قتل عام می کند در واقع در راستای نابودی تمدن اسلامی و جایگزینی توحش است.
 
عضو فراکسیون تقریب مجلس با تاکید بر اینکه تمدن اسلامی با وحدت اسلامی محقق می شود اظهار داشت: منشا وحدت اسلامی ، انقلاب اسلامی است و مبدع آن نیز امام خمینی (ره) بودند. این مسیر با میدان داری جمهوری اسلامی و هدایت مقام معظم رهبری ادامه پیدا کرده است.

ذوالنور تاکید کرد: از ابتدا تا به امروز بسیاری از قدرت های تحت نفوذ نظام سلطه تلاش کردند با اختلاف افکنی مانع وحدت اسلامی شوند .
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: اگر مهمان خارجی در جمهوری اسلامی حضور یافته و در کنفرانس وحدت اسلامی شرکت می کرد بعد از بازگشت به کشورشان دستگاه های امنیتی و سرویس های اطلاعاتی کشورها با آن ها برخورد می کردند .
 
عضو فراکسیون تقریب مجلس گفت: نظام سلطه تلاش کرد از حضور متفکران اسلامی و اجرای مصوبات این کنفرانس ها خود داری کند تا پیام کنفرانس وحدت به جوامع اسلامی منتقل نشود ما امیدواریم کنفرانس وحدت با تقویت وحدت در بین فرق اسلامی بتواند نقش خود را در ساخت تمدن اسلامی ایفا کند.
 
https://taghribnews.com/vdcefx8wvjh8ovi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی