تاریخ انتشار۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : 272475
مدیر مجتمع محمدیه ارشاد بندر ترکمن:

روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی است

مدیر مجتمع محمدیه ارشاد بندر ترکمن، گفت: روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و ایادی آنها است.
روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی است
«آخوند داوود بلکفه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گلستان با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس، اظهار کرد: احیای ارزش‌ های اسلامی و تقویت این موضوع که هویت دینی و اسلامی باید در راس امور قرار بگیرد از جمله ثمرات پیروزی انقلاب اسلامی در ایران است و بها دادن به ارزش های اسلامی و ظلم ستیزی و حمایت از مظلوم از نکات مهم در این انقلاب است.

به گفته وی؛ موضوع فلسطین در کنار تشدید مبارزه ضد اسرائیلی، رهبران انقلاب اسلامی ایران را بر این داشت که برای مبارزه با غده‌ سرطانی اسرائیل، چاره‌ای در نظر بگیرند که امام خمینی آخرین جمعه ماه رمضان را جهت بیداری جهانی مسلمانان بر اساس ارزش های اسلامی در
برابر اسرائیل و ارزش های غیر اسلامی، روز جهانی قدس و مبارزه با استکبار نام نهادند.

وي با تاکید بر اینکه اشاعه‌ تفکر اسلامی در روز جهانی قدس باید بروز و نمایان شود، گفت: در این روز همچنین مسئله‌ اشغال فلسطین و حقانیت آنان در برابر یهودیان متجاوز برای آزادی خواهان جهان بیان و تبیین شود.

وی، افزود: ضروری است در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بیداری و حضور ملت های مسلمان در راهپیمایی ها ترس و وحشت بر اندام صهیونیست ها و حامیان آنها بیندازد.

این عالم برجسته اهل سنت گلستانی روز قدس را روز بیداری مسلمانان و اتحاد آنها در مقابل دشمنانشان عنوان کرد و گفت: این روز بزرگ فقط مختص به ملت فلسطین نیست؛ بلکه به همه ملت های آزادی خواه جهان اختصاص دارد.

وی، ادامه داد: حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس برای دفاع از اسلام و ارزش ها و آرمان های الهی این دین آسمانی و اهداف نبی مکرم اسلام (ص) در دفاع از مظلوم انجام شود.
 
https://taghribnews.com/vdcefw8wnjh8fei.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی