تاریخ انتشار۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : 206171
در ديدارهيئت لبناني با سرپرست حجاج ايراني مطرح شد:

تلاش دستگاههاي جاسوسي آمريكا و اسرائيل براي اختلاف افكني درجبهه مسلمانان

سرپرست حجاج ايراني در ديدار هیات لبنانی گفت: توهين به مقدسات اهل سنت و زنده كردن مسايل كهنه و قديمي به اسم شيعه خطري است كه از درون به شيعيان آسيب خواهد رساند .
تلاش دستگاههاي جاسوسي آمريكا و اسرائيل براي اختلاف افكني درجبهه مسلمانان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، دكتر قبلان قبلان رئيس مجلس جنوب لبنان و حجت الاسلام حسن شريفه رئيس بعثه حج مجلس اسلامي شيعه لبنان به همراه اعضاي اين بعثه در بعثه جمهوري اسلامي ايران در مكه مكرمه با حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني ديدار و گفتگو كردند.
 
دراين ديدار هيئت لبناني از آخرين تحولات سياسي در اين كشور گزارش داد و هوشياري و ارتباط بيشترمسلمانان را براي ناكام كردن فتنه هاي مزدوران اسرائيل با هدف تفرقه بین مسلمانان ضروري خواند.
 
 سرپرست حجاج ايراني هم هدف قدرت هاي سلطه گر از بكارگرفتن ابزار جنگ نرم را مايوس كردن مردم از حكومتها دانست و با اشاره به طولاني شدن روند انتخاب رئيس جمهور لبنان گفت: مردم و علماي لبنان افرادي آگاه و برخوردار از بينش قوي سياسي هستند و به موقع فتنه ها را شناسايي و مقابله مي کنند.
 
نماينده ولي فقيه درامورحج وزيارت با اشاره به اينكه مسلمانان بايد مراقب نفوذ قدرت هاي شيطاني در كشورشان و جوامع اسلامي باشند گفت: توهين به مقدسات اهل سنت و زنده كردن مسايل كهنه و قديمي به اسم شيعه خطري است كه از درون به شيعيان آسيب خواهد رساند .
وي افزود مقابله با كساني كه به اين وسيله فتنه انگيزي كرده و از پول و امكانات رسانه اي كافي تربرخوردارند امري لازم و ضروري است.
 
حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر تاكيد كرد: در پشت اين گونه توطئه ها دستگاههاي جاسوسي آمريكا و صهيونيزم قراردارند تا درجبهه مسلمانان اختلاف ايجاد كنند . براين اساس همه بايد انسجام داشته باشيم تا دشمن نتواند ضربه وارد كند.
 
در اين ديدار دكتر قبلان قبلان رئيس مجلس جنوب لبنان نيز ازحج بعنوان فرصت مناسبي براي ديدار مسلمانان و تبادل نظر درباره مسايل جهان اسلام براي رسيدن به راهكارهاي مناسب ياد و تاكيدكرد دشمنان قضاياي متعددي را درمنطقه براه انداخته اند تا مسلمانان را درحالت انفعال نگاه دارند درحاليكه مسئله اصلي امت اسلامي بايد اسرائيل و قدس شريف باشد و مسلمانان ضمن حمايت از مقاومت ، رژيم صهيونيستي را دشمن اصلي خود بدانند.
 
حجت الاسلام حسن شريفه رئيس بعثه حج مجلس اسلامي شيعه لبنان هم بااشاره به اينكه دشمن از همه امكانات خود براي خدشه دار كردن چهره اسلام استفاده مي كند افزود راه مقابله با تبليغات سوء دشمن عليه امت اسلامي ، هوشياري و آمادگي است و بايد در برابر كساني كه از حمايت خارجي برخوردارند و با طرح مطالب انحرافي دنبال تفرقه افكني هستند اسلام ناب و پيامبر اكرم (ص) را الگوي خود قرار دهيم.
 
https://taghribnews.com/vdcefp8wzjh87zi.b9bj.html
مرجع : پایگاه اطلاع رسانی حج
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی