تاریخ انتشار۳ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : 50947

۲۸درصد از لبنانی ها زیر خط فقر قرار دارند

۴۰میلیون عرب از سوء تغذیه رنج می برند
وزیر امور اجتماعی لبنان اعلام کرد: ۲۸ درصد از مردم لبنان زیر خط فقر زندگی می کنند و همچنین ۸ درصد از مردم لبنان در فقر مطلق بسر می برند.
۲۸درصد از لبنانی ها زیر خط فقر قرار دارند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از الجزیره نت، "سلیم الصایغ" وزیر امور اجتماعی دولت موقت لبنان در مراسم افتتاحیه نشست کمیته اقتصادی و اجتماعی غرب آسیای سازمان ملل"اسکوا" در بیروت افزود: هدف ملی در حال حاضر کمک به خانواده های بسیار فقیر در این کشور است و اولین اقدام برای حل این مشکلات اجرای طرح های پیش بینی شده با مشارکت دولت لبنان و با همکاری بانک جهانی و تأمین مالی آن طرح ها از سوی دولت لبنان ، انگلیس و کانادا می باشد.

از طرف دیگر"عثمان نور" مشاور امور کودکان و جوانان خاورمیانه و شمال افریقا در آکادمی عربی توسعه شهری گفت: هدف اصلی ما از بین بردن فقر است که یکی از اهداف اصلی توسعه هزاره می باشد و بیشترین تأکید نیز بر روی مسئله از بین بردن فقر است و تا سال ۲۰۱۵ تعداد افرادی که کمتر از یک دلار در روز در آمد دارند را به نصف تقلیل دهیم.

وی اشاره کرد که بیش از ۴۰ میلیون نفر در جهان عرب از سوء تغذیه رنج می برند که تقریبا ۱۲ درصد از کل ساکنین کشور های عربی را تشکیل می دهد همچنین بیش از یک میلیون عرب زیر خط فقر مطلق زندگی می کنند.
https://taghribnews.com/vdcefo8n.jh87ei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی