تاریخ انتشار۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : 195174

آموزش انفجار مساجد در بازی کودکان سعودی

این روزها در بازارهای عربستان بازی رایانه‌ای جدیدی به کودکان عرضه می شود که رویدادهای آن مربوط به گروه های تروریستی و چگونگی هدف قرار دادن مساجد به دست عناصر مسلح است.
آموزش انفجار مساجد در بازی کودکان سعودی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از العالم، روزنامه سعودی "الحیات" چاپ لندن نوشت: بازی رایانه ای حاوی آموزش انفجار مساجد را می توان این روزها در اکثر مغازه‌های عرضه بازی‌های رایانه‌ای عربستان یافت.
 
صاحبان برخی از این مغازه‌ها با بیان اینکه از محتوای این بازی خبر ندارند، تأکید می کنند که جوانان و نوجوانان استقبال خوبی از این بازی کرده‌اند.
 
یکی از مادران که فرزندش این بازی را خریده است گفت: پس از آغاز این بازی، مشخص می شود که ماجرای آن تنش بین مسلمانان و طوایف مختلف است، در این بازی مساجد هدف قرار می‌گیرند و آن طور که به نظر می آید در مراحل بالاتر این بازی، یک باند افراطی به کلیساها و دیگر اماکن عبادت حمله می کند.
 
اما موضوع خطرناک تری که این مادر به آن اشاره می کند، این است که با آغاز این بازی، نماد داعش ظاهر می شود.
 
بر اساس تحقیقات جدید، مطالب بصری به نسبت 40 درصد بر فرهنگ کودکان تأثیر می گذارند و 60 درصد بقیه نیز مربوط به خانواده، مدرسه، همسایگان، جامعه و مدرسه است. به همین دلیل است که گروه های تروریستی در تلاشند با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای جدید، نسل جوان و نوجوان را به سوی خود جذب کنند.
 
https://taghribnews.com/vdcefn8zejh8ozi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی