>> ​سپاه در تقویت فضای همدلی نقش اساسی دارد | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : 294679
امام جمعه سردشت:

​سپاه در تقویت فضای همدلی نقش اساسی دارد

امام جمعه سردشت گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان سرفراز همواره در تقویت فضای همدلی نقش اساسی داشته و دارند.
​سپاه در تقویت فضای همدلی نقش اساسی دارد
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، ماموستا ملاسلام امینی در همایش هم اندیشی روحانیون و نخبگان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: نقش آفرینی نیروهای بسیج و سپاه در دفاع از آرمان ها، ارزش های نظام و اسلام غیر قابل انکار است.

وی نیروهای بسیج و سپاه را سرمایه ای ارزشمند دانست و افزود: بايد مراقبت كنيم كه اين سرمايه تقويت شود و آن را از آسيب هايي كه مي تواند آن را تضعيف کند به دور داريم.

امام جمعه سردشت ادامه داد: سپاهيان و بسيجيان سرفراز استان می کوشند تا با تيزبيني، حافظ آرامش باشند و همين امر موجب تقويت عشق و علاقه مردم و افزايش محبوبيت اين نيروها در ميان مردم شده است.

فرمانده سپاه سردشت نیز در این مراسم وظیفه روحانیت را عرضه نظام ارزشی اسلام به شكل صحیح به جهانیان عنوان کرد و گفت: وجود اسلام در جامعه به عنوان یك نظام، یك ایدئولوژی و جهان‏بینی حاكم، مرهون روحانیت است.

سرهنگ موسی مرادی نخبگان را ذخاير و منابع علمي و فکري جامعه دانست و افزود: نخبگان در جامعه نقش مهمی برعهده دارند و به طور حتم بها دادن به این افراد علاوه بر حفظ آنان نقش مهمي در جلوگيري از نفوذ خرده فرهنگ هاي بيگانه و بي هويتي نسل جوان دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت نیز با بیان اینکه ارشاد و هدایت مردم وظیفه خطیر روحانیون است، گفت: روحانیت قدیمی‌ترین نهادی است که توانسته است در زندگی مسلمانان نقش ایفا کند و آنچه که روحانیت را روحانیت کرده و به او هویت بخشیده مقوله هدایت، تبلیغ، ارشاد و بیان تفسیر دین است.
https://taghribnews.com/vdcefe8wojh8opi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی