تاریخ انتشار۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : 214677

تأکید علمای مسلمان هند بر اسلامی نبودن گروه های تروریستی

حدود ۷۰ هزار عالم مسلمان هندی با امضای فتوایی در محکومیت داعش و دیگر گروه‌های تروریستی، بر اسلامی نبودن این گروه ها تأکید کردند.
تأکید علمای مسلمان هند بر اسلامی نبودن گروه های تروریستی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، روزنامه هافینگتن پست نوشت: حدود 70 هزار عالم مسلمان هندی در یک پویش(کمپین) مذهبی که با مشارکت بسیاری از مسلمانان هند در ایالت راجستان برگزار شد، فتوای محکومیت حملات تروریستی و مبارزه با داعش را امضا کردند.
 
محمد سلیم نوری، یکی از امضا کنندگان این فتوا گفت: حملات تروریستی ماه گذشته داعش در پاریس علمای مسلمان هند را به صدور این فتوای جمعی برانگیخت تا به جهان اعلام شود که مسلمانان، تروریسم را محکوم می‌کنند.
 
وی با اشاره به اینکه حدود 1.5میلیون مسلمان شرکت‌ کننده در این کمپین مذهبی نیز اعتراض خود را نسبت به اقدامات گروه‌های تروریستی ابراز کردند، از رسانه‌ها خواست که از دادن لقب "اسلامی" به گروه‌هایی مانند داعش، طالبان و القاعده خودداری کنند.
 
وی تأکید کرد: ما می‌خواهیم این پیام را به گوش جهانیان برسانیم که گروه‌هایی مانند داعش، اسلامی نیستند و اعضای آن‌ها را نباید مسلمان دانست.
 
علمای هند ضمن محکومیت گروه‌های تروریستی، با ائتلاف کشورهای عضو ناتو علیه داعش نیز مخالفت و اعلام کردند که بمباران‌های آنان به قیمت جان زنان و کودکان بی‌گناه در سوریه تمام می‌شود.
 
https://taghribnews.com/vdcefe8wfjh8zpi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی