>> حضور اقلیت های دینی در انتخابات ضامن انسجام ملی است | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۸:۴۷
کد مطلب : 222740

حضور اقلیت های دینی در انتخابات ضامن انسجام ملی است

معاون دستیار ویژه رییس جمهور در امور فرق و اقلیت های دینی با تاکید بر حضور گسترده همه پیروان ادیان توحیدی در انتخابات گفت: این حضور ضامن وحدت و انسجام ملی است.
حضور اقلیت های دینی در انتخابات ضامن انسجام ملی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، سعید زارع، معاون دستیار ویژه رییس جمهور در امور فرق و اقلیت های دینی، عصر سه شنبه در دیدار با اعضای انجمن موبدان تهران گفت: حضور گسترده همه پیروان ادیان توحیدی در انتخابات موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.
 
زارع با اشاره به توجه ویژه رییس جمهوری و دولت تدبیر و امید به مطالبات قانونی اقلیت های دینی در کشور اظهار داشت: دولت به عشق و علاقه اقلیت های دینی به ایران، نظام و دولت ایمان دارد و شخص رییس جمهوری نیز به ایرانیان عزیز از اقوام و ادیان توحیدی عنایت خاص دارد.
 
به گفته وی دستیار ویژه رییس جمهور نیز هر اقدامی که انجام داده است در راستای همین اندیشه و نگرش بوده است.
 
زارع با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اظهار کرد: حضور در انتخابات نشان دهنده این است که مردم نسبت به آینده میهن خویش حساس هستند و در این راستا احساس وظیفه می کنند.
 
همچنین در این دیدار موبد اردشیر خورشیدیان، رییس انجمن موبدان تهران ، کشور ایران را سرزمین اصلی و مادری جامعه زرتشتیان دانست و گفت: اگر به زرتشتیان ایران اعتماد شود نشان خواهیم داد همانگونه که در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس نقش فعال داشته ایم، در آینده نیز در سازندگی و توسعه کشور به ایران و ایرانیان عزیز خدمت خواهیم کرد.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdceew8w7jh8wfi.b9bj.html
مرجع : پایگاه اطلاع رسانی انسجام ملی
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی