تاریخ انتشار۱۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۸:۱۲
کد مطلب : 178443
امام جمعه اهل سنت سراوان:

چنگ زدن به ریسمان الهی سلاح مسلمانان در مقابله با دشمنان است

تنا- اختصاصی
امام جمعه اهل سنت سراوان گفت: چنگ زدن به قرآن و سنت پیامبر(ص) به عنوان ریسمان محکم الهی مهمترین سلاح مسلمانان برای مقابله با دشمنان قسم خورده اسلام است.
چنگ زدن به ریسمان الهی سلاح مسلمانان در مقابله با دشمنان است
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) از سیستان و بلوچستان، مولوی سید عبدالصمد ساداتی در گفتگو با خبرنگار تقریب اظهار داشت: راه خروج از مشکلات موجود در جهان اسلام و سعادت مسلمانان در اعتصام به حبل الله است و ما باید این اصل را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم.

وی افزود: بحران کنونی حاکم بر جهان اسلام ناشی از تحرکات گروه های افراطی و تکفیری است که در منطقه اظهار وجود کردند و با انجام جنایات وحشتناک سعی دارند چهره خشن و تنفرآمیز از اسلام را به دنیا معرفی کنند.

این عالم برجسته اهل سنت ادامه داد: امت اسلامی در شرایط کنونی برای مقابله با این نوع تهدیدها و چالش ها باید بیش از پیش با هم متحد و منسجم باشند و با آگاهی و بصیرت برای حل مشکلات اقدام کنند.

مولوی ساداتی تصریح کرد: افرادی که دست به جنایات وحشیانه علیه انسانهای بی گناه و بی دفاع می زنند و آنان را به خاک و خون می کشند، هیچ بویی از اسلام نبرده اند و در راستای تقویت جبهه ضد اسلام و در حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی که مهد تروریسم در جهان است، گام بر می دارند.

امام جمعه اهل سنت سراوان افزود: مهمترین راهکار برای مقابله با دشمنان و مزدوران وابسته به آن، شناخت رویکردهای استکبار و صهیونیست ها به عنوان دشمن مشترک مسلمانان است و تا زمانی که نتوانیم دوست و دشمن خود را بشناسیم، نمی توانیم برای نجات جهان اسلام تصمیم درست بگیریم.

وی ادامه داد: جای تامل دارد که این گروه های تکفیری و افراطی که در کشورهای اسلامی دست به جنایات وحشیانه می زنند تا کنون حتی یک گلوله هم به سمت رژیم صهیونیستی شلیک نکرده اند و هیچ موضعی هم علیه این رژیم غاصب نگرفته اند.

وی افزود: با درک این موضوع می توان نتیجه گرفت که گروه های تکفیری از سوی رژیم صهیونیستی حمایت می شوند که در صورت افزایش وحدت، بصیرت و آگاهی در بین مسلمانان باید آینده ای تاریک برای این افراطیون از خدا بی خبر تجسم کنیم.

به گزارش تقریب، وی تاکید کرد: تا زمانی که بصیرت و آگاهی نباشد، نمی توانیم فتنه های دشمنان علیه جهان اسلام و امت مسلمه را خنثی کنیم و باید برای افزایش بصیرت مورد نظر رهبر معظم انقلاب در جامعه تلاش مضاعف داشته باشیم.
https://taghribnews.com/vdceev8zxjh8fei.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی