تاریخ انتشار۱۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : 168642
جعفر عبدالسلام:

با توسعه فرهنگ مقاومت جلوی دشمنان بایستیم

رئیس اتحادیه دانشگاههای جهان اسلام تأکید کرد: گروه داعش تمام حرمت ها را شکسته و بدون سند و مدرک انسانها را قربانی می کند.
با توسعه فرهنگ مقاومت جلوی دشمنان بایستیم
به گزارش خبرنگار تقریب(تنا)، "جعفر عبدالسلام" رئیس اتحادیه دانشگاههای جهان اسلام طی سخنانی در مراسم اختتامیه کنفرانس بین المللی علمای اسلام در حمایت از مقاومت فلسطین با تقدیر از جمهوری اسلامی ایران و مجمع جهانی تقریب، اظهار داشت: مجمع جهانی تقریب کار جدیدی را برای پیگیری اهداف جدید و بلند آغاز کرده است این مجمع به خوبی نیاز های مسلمانان را درک می کند.

وی گفت: الان جهان اسلام با دو خطر اساسی مواجه است خطر اول که داخلی است و به صورت نرم وارد شده و این روز ها با نام داعش شناخته می شود که این گروه تمام حرمت ها را شکسته و بدون سند و مدرک انسانها را قربانی می کند.

رئیس اتحادیه دانشگاههای جهان اسلام افزود: گروه دوم دشمنان خارجی جهان اسلام هستند نظیر رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی که ما باید با توسعه فرهنگ مقاومت جلوی این دشمنان بایستیم و نگذاریم آنها به اهداف مورد نظر دست یابند.

وی با اشاره به اینکه باید به فرهنگ مقاومت بها بدهیم اظهار داشت: ایجاد اتحادیه علمای مقاومت به ما این فرصت را می دهد که چگونه بتوانیم از مقاومت حمایت کنیم. 
عبدالسلام افزود: ما باید کتاب های زیادی در زمینه مقاومت بنویسیم و در دانشگاههای جهان اسلام فرهنگ مقاومت توسعه پیدا کند.

وی تأکید کرد: این وظیفه بر گردن علمای  اسلام است که در جهت تنویر اندیشه مقاومت تلاش بیشتری کنند تا بدین وسیله بتوانیم بر دشمنان اسلام غلبه کنیم.
https://taghribnews.com/vdceev8zwjh8ppi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی