تاریخ انتشار۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : 229941

مسلمانان باید در برابر دشمن مشترک خود هوشیار باشند

نویسنده لبنانی با تأکید بر واجب بودن تقریب بین مذاهب بر همه مسلمانان گفت: علمای جهان اسلام باید تلاش بیشتری در مسیر تقریب انجام دهند و افکار عمومی را نسبت به حقیقت اسلام و مشترکات مذهبی 90 درصدی آگاه کنند.
مسلمانان باید در برابر دشمن مشترک خود هوشیار باشند
"محمد الطعان" در نشست خبری که امروز در محل خبرگزاری تقریب برگزار شد تصریح کرد: تقریب بین مذاهب بر همه مسلمانان واجب است

این نویسنده لبنانی با بیان اینکه مشکل برخی از ما نادیده گرفتن یکدیگر است، افزود: علمای جهان اسلام باید تلاش بیشتری در مسیر تقریب بین مذاهب انجام دهند و افکار عمومی را نسبت به حقیقت اسلام و مشترکات مذهبی 90 درصدی آگاه کنند.

وی در ادامه بر ضرورت هوشیاری در برابر رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی و توطئه های مختلف آنها از جمله ایجاد فتنه های طایفه ای که مهمترین و آسانترین ابزار  اختلاف افکنی است، تأکید کرد.

الطعان یا بیان اینکه صهیونیستها برای رسیدن به اهداف خود، از هیچ تلاشی دست بردار نیستند، اظهار داشت:یکی از اهداف کنفرانس صهیونیستی"هرزیلیا" که در آوریل 2015 برگزار شد، تأکید بر ضرورت حمایت از درگیریهای بین سنی و شیعه بود.

این نویسنده لبنانی چندین کتاب دارد که از زبان عربی به زبانهای انگلیسی، فرانسه و فارسی ترجمه شده و به گفته خود وی در حال حاضر در حال کار بر روی کتابی در مورد امام رضا (ع) است.

تهیه و تنظیم: زهرا غلامی
https://taghribnews.com/vdceeo8wzjh8woi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی