تاریخ انتشار۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : 200546
//خبرهايی از فلسطين//

تصمیم تل آویو برای اجرای پروژه عظیم یهودی سازی در قدس/یورش اشغالگران صهیونیست به خان یونس/ابراز نگرانی انگلیس نسبت به تسریع روند شهرک سازی

یک شرکت صهیونیستی امروز سه شنبه از تصمیم خود برای اجرای یک طرح عظیم یهودی سازی در محله یهودی بخش قدیمی شهر قدس خبر داد.
تصمیم تل آویو برای اجرای پروژه عظیم یهودی سازی در قدس/یورش اشغالگران صهیونیست به خان یونس/ابراز نگرانی انگلیس نسبت به تسریع روند شهرک سازی
به گزارش خبرگزاری تقريب(تنا)، روزنامه عبری زبان معاریو ضمن اشاره به این مطلب، افزود: در چارچوب این طرح پارکینگ های بزرگی با ظرفیت 600 خودرو و هتل هایی با 150 سوئیت مجزا و مستقل از هم احداث می شود و یک پل ارتباطی میان دیوار براق و این محله که 600 یهودی در آن سکونت دارند، ساخته می شود.
 
ایتای بتسلئیل مدیر این شرکت گفت:این پارکینگ ها ظرفیت 600 خودرو را خواهد داشت و این هتل ها مشتمل بر 150 سوئیت خواهد بود. 
 
گفتنی است که یعقوب گلانت وزیر مسکن رژیم صهیونیستی و زییب الیکین وزیر امور قدس "اسرائیل" پیشتر از این طرح حمایت کرده و بودجه لازم را برای آن اختصاص داده بودند.
 
تکرار نقض آتش بس/ یورش اشغالگران صهیونیست به شرق خان یونس 
 
شمار زیادی از نظامیان صهیونیست بامداد امروز سه شنبه به شرق خان یونس در جنوب نوار غزه حمله کردند.
 
اشغالگران صهیونیست با 5 دستگاه خودروی نظامی از پایگاه نظامی کیزویم به راه افتاده و به شرق خان یونس هجوم برده و 150 متر در این منطقه پیشروی کرده و دست به تخریب زمین های این منطقه زدند.
 
نیروهای ارتش رژیم اشغالگر قدس هر از گاهی توافقنامه آتش بس را نقض می کنند و مناطق شرقی نوار غزه را هدف حمله قرار می دهند. 
 
ابراز نگرانی انگلیس نسبت به تسریع روند شهرک سازی 
 
وزیر امور خاورمیانه دولت انگلیس نسبت به تسریع روند شهرک سازی در کرانه باختری و قدس اشغالی؛ به ویژه تصمیم اخیر اسرائیل برای ساخت 1065 واحد مسکونی برای صهیونیست ها به شدت ابراز نگرانی کرد. 
 
"توبایاس الوود" تاکید کرد که موضع دولت انگلیس در قبال شهرک های صهیونیستی کاملا شفاف و روشن است، شهرک سازی طبق قانون بین المللی اقدامی غیر قانونی می باشد.
 
این مقام انگلیسی از دولت صهیونیستی خواست تا به شهرک سازی در کرانه باختری و قدس اشغالی پایان بخشد.
https://taghribnews.com/vdcee78wpjh87ni.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی