تاریخ انتشار۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : 262106

حمله رژیم صهیونیستی به منازل اسرای آزاد شده فلسطینی در کرانه باختری

نیروهای رژیم صهیونیستی به چندین منطقه در کرانه باختری از جمله دهها منزل متعلق به اسرای آزاد شده فلسطینی حمله کردند.
حمله رژیم صهیونیستی به منازل اسرای آزاد شده فلسطینی در کرانه باختری
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی بامداد سه شنبه به چندین منطقه در کرانه باختری حمله کرده و دست به عملیات بازرسی گسترده ای زدند.  نیروهای اشغالگر در شهر الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری اشغالی نیز به دهها منزل اسرای آزاد شده حمله کرده و وسائل شخصی خانواده آنان را مصادره کردند.
 
برخی منابع محلی نیز گزارش دادند نیروهای اشغالگر بیش از 20 منزل اسرای آزاد شده را بازرسی کرده و افراد ساکن در منازل را تهدید به بازگشت زود هنگام نیروهای خود کردند.  برخی از ساکنان این منازل تاکید کردند که افسران ارتش درباره اموال و دارایی  صاحب خانه سوالاتی پرسیدند و برخی از اسرا را نیز به بازداشت تهدید کردند.
 
نیروهای اشغالگر  "فایز مسک" اسیر آزاد شده را نیز چندین ساعت بازداشت و پس از بازجویی وی را آزاد کردند.وی پس از آزادی در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت: اشغالگران حدود 15 هزار شیکل از منزل وی مصادره کرده اند.
 
اشغالگران هم چنین به منازل انس زغیر، فادي شاور، بلال سلهب، هشام الشرباتي، شادي العويوي، أحمد العويوي یکی  از خبرنگاران، شيخ فوزي الخطيب، و رسمي دوفش پدر دو شهید یعنی طارق و جهاد حمله کردند.
 
اشغالگران منازل ثائر الفاخوي، يحيى ومجاهد القواسمي، رائد النتشة، لؤي الزغير، هاشم أبو تركي، يعقوب الزعارير، لؤي الزغير را نیز بازرسی کردند و به لوازم منزل انان اسیب رساندند.
 

 
https://taghribnews.com/vdce7w8wpjh8pzi.b9bj.html
مرجع : مرکز اطلاع رسانی فلسطین
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی