تاریخ انتشار۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۸:۱۷
کد مطلب : 202409
امام جمعه نجف اشرف:

طرح اصلاحات نباید سبب غفلت در مبارزه با داعش شود

امام جمعه نجف اشرف با استقبال از طرح جدید العبادی نخست وزیر عراق در اصلاحات ساختاری در حکومت این کشور، خواستار هوشیاری مسئولان در مبارزه با داعش و عدم غفلت در آن شد.
طرح اصلاحات نباید سبب غفلت در مبارزه با داعش شود
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی، خطیب جمعه نجف اشرف در خطبه های نمازجمعه این هفته تاکیدکرد که رمز پیروزی و موفقیت در طرح اصلاحات حمایت مردم، صبر، همکاری همه جریان‎های سیاسی، وزیران، تدوین برنامه‎های مناسبت جهت شفاف سازی و حرکت در مسیر صحیح است.
 
وی از دستگاه‏ قضایی و نظامی خواست به طرح اصلاحات تن دهند و آن را اجرا کنند چرا که این دو سازمان بزرگ و مهم خارج از طرح اصلاحات نیستند.
 
وی افزود: نتیجه تظاهرات‎ها تا هنگامی که چنین مردم آگاه و مرجعیت رشیدی داریم جای هیچ نگرانی نیست. ما به ملت خود برای استمرار خواسته‎ها و برگزاری تظاهرات‎های مسالمت آمیز امید داریم.
 
حجت الاسلام قبانچی تاکیدکرد که اگرچه برخی از افراد درپی انحراف تظاهرات‎های مسالمت آمیز مردم عراق هستند ولی این ملت آگاه هیچگونه اجازه‎ای به انحراف در مسیر تظاهرات و تحریف خواسته‎هایشان نمی دهند.
  
وی دفاع از مردم عراق را در اولویت مسائل این کشور دانست و ادامه داد: آغاز طرح اصلاحات نباید موجب غفلت از مسائل امنیتی و مبارزه با تروریسم شود.
 
خطیب جمعه نجف به بیان رشادت و اقدامات قهرمانانه نیروهای مسلح در مبارزه با تروریسم پرداخت و خاطرنشان کرد: به خانواده‎های شهدای انفجارهای تروریستی در روزهای گذشته تسلیت عرض می‎کنیم.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdce7w8wojh87ei.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی