> قدس نماد رسوایی اروپاییان و کشورهای مدعی حقوق بشر است | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : 196902
رئیس مرکز بزرگ اسلامی مریوان:

قدس نماد رسوایی اروپاییان و کشورهای مدعی حقوق بشر است

تنا- اختصاصی
رئیس مرکزبزرگ اسلامی مریوان با محکوم‌ کردن جنایات ده ها ساله رژیم صهیونیستی و حمایت کشورهای غربی از این جنایتها گفت: قدس نماد رسوایی اروپاییان و کشورهای مدعی حقوق بشر است.
قدس نماد رسوایی اروپاییان و کشورهای مدعی حقوق بشر است
"ماموستا عثمان کریمی" در گفتگو با خبرنگار تقریب در سنندج اظهار داشت: بیت المقدس نخستین قبله مسلمین و دارای جایگاه معنوی بالایی در بین مسلمانان است و هیچ مسلمانی نمی تواند این مکان مقدس را فراموش کند.

وی افزود: دشمنان اسلام باید بدانند که این مکان مقدس متعلق به مسلمانان بوده و مسجدی است مهم و محلی عبادت برای همه مسلمانان جهان لذا هیچگاه شاهد عقب نشینی مسلمانان از این خواسته بر حق نخواهند بود.

این روحانی برجسته اهل سنت کردستان تصریح کرد: همانطور که در قرون گذشته با رشادت های سردار بزرگ کردستانی صلاح الدین ایوبی شاهد آزادی قدس شریف از چنگ دشمنان اسلام بودیم در این برهه زمانی نیز مردم متدین کردستان آماده اند که برای آزادی قدس شریف پیش قدم شوند.

ماموستا کریمی افزود: متأسفانه طی 6 دهه اخیر شاهد انواع ددمنشی ها و جنایت های رژیم کودک کش اسرائیل علیه مردم بی دفاع فلسطین بوده ایم.

وی خاطرنشان کرد: باید کشورهای اسلامی با فشار بر محافل بین المللی زمینه را برای تضعیف رژیم صیهونیستی و حمایت قاطع از مردم بی دفاع فلسطین فراهم کنند و این مهم وظیفه ای همگانی برای همه مسلمانان است.

ماموستا کریمی در ادامه سخنان خود به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و نامگذاری این روز از طرف امام خمینی(ره) به نام روزجهانی قدس اشاره کرد و گفت: امید است امسال نیز همچون سالهای گذشته شاهد اجتماع دشمن شکن مسلمانان باشیم.
 
 
https://taghribnews.com/vdce7p8zwjh8ooi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی