تاریخ انتشار۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب : 289503
فرمانده حماس در غزه:

هرگز حاضر به خلع سلاح یا به‌رسمیت شناختن اسرائیل نیستیم

یکی از فرماندهان جنبش حماس فلسطین ضمن هشدار به ارتش رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که خلع سلاح این جنبش و یا به‌رسمیت شناختن اسرائیل توسط حماس هرگز اتفاق نخواهد افتاد.
هرگز حاضر به خلع سلاح یا به‌رسمیت شناختن اسرائیل نیستیم
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، یکی از فرماندهان نظامی جنبش حماس تأکید کرد که این جنبش هرگز حاضر به کنار گذاشتن سلاح خود نخواهد شد.
 
به نوشته وبگاه شبکه المیادین، یحیی السنوار، فرمانده جنبش حماس در نواز غزه گفت، گفت‌وگوهای اخیر قاهره سخت و طاقت‌فرسا است ولی حماس توانست دستاورد مهمی به دست آورد.
 
وی به توافق اخیر فتح و حماس اشاره کرد و گفت در صورت ورود محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به نوار غزه از وی حمایت و محافظت خواهد کرد.
 
وی از فتح و کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین به ریاست محمود عباس خواست جلسه آتی خود را در نواز غزه تشکیل دهند.
 
السنوار در خصوص ماجراجویی‌های رژیم صهیونیستی هشدار داد و گفت «اگر نظامیان صهیونیست مرتکب حماقت جدیدی شوند، گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس، ارتش اسرائیل را در هم خواهند کوبید».
 
یحیی السنوار در مورد گمانه‌هایی در خصوص خلع سلاح حماس گفت: هیچ کس نمی‌تواند حماس را مجبور کند اسرائیل را به رسمیت بشناسد یا خلع سلاحش کند».
 
این فرمانده مقاومت فلسطین در مورد روابط این جنبش با ایران نیز تأکید کرد که «حماس هرگز روابط خود با ایران و سایر کشورها را قطع نخواهد کرد».
 
هفته گذشته جنبش فتح و جنبش حماس بر سر تشکیل دولت توافق ملی به توافق رسیدند و بر اساس این توافق، حماس، اداره نوار غزه را به فتح واگذار می‌کند.
https://taghribnews.com/vdce7o8wxjh8vni.b9bj.html
مرجع : فارس
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی