تاریخ انتشار۲۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : 275706

زخمی شدن 50 فلسطینی در جریان درگیری‌های شدید با نظامیان صهیونیست

در اثر درگیری های شدید شب گذشته میان شهروندان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی در نزدیکی باب الاسباط شهر اشغالی قدس، نزدیک به 50 فلسطینی زخمی شدند و نظامیان صهیونیست با حمله به بیمارستان المقاصد در این شهر، تلاش کردند برخی مجروحان را بازداشت کنند که موفق به این کار نشدند.
زخمی شدن 50 فلسطینی در جریان درگیری‌های شدید با نظامیان صهیونیست
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، سازمان هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در جریان درگیری های باب الاسباط 50 فلسطینی زخمی شدند که 35 نفر از آنها به صورت میدانی مداوا شدند و 15 نفر هم به بیمارستان ها انتقال یافتند.
 
این سازمان خاطر نشان کرد که 16 نفر از این مجروحان در اثر اصابت گلوله های مشقی، 9 نفر در اثر شلیک بمب های صوتی و 25 نفر در اثر ضرب و شتم زخمی شدند که در میان این مجروحان 4 نفر از نیروهای سازمان هلال احمر هم دیده می شوند.
 
این درگیری ها حتی به شهرک های الرام، العیزریه، الطور، العیسویه و صور باهر هم کشیده شده بود و حال یکی از مجروحان این حوادث که در اثر اصابت گلوله جنگی به سرش زخمی شده بود، وخیم است.
 
در همین حال، نظامیان صهیونیست با حمله به بیمارستان المقاصد در شهر قدس تلاش کردند، برخی مجروحان این حوادث را بازداشت کنند که با مداخله شهروندان فلسطینی در این کار ناکام ماندند.
 
این در حالی است که قبل از این هم سازمان هلال احمر فلسطین از زخمی شدن 6 فلسطینی از جمله "مصطفی برغوثی" دبیر کل کمیته ابتکار ملی فلسطین در اثر اصابت گلوله مشقی به سرش خبر داده بود.
 
 
 
 
https://taghribnews.com/vdce7n8wpjh8ffi.b9bj.html
مرجع : مرکز اطلاع رسانی فلسطین
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی