تاریخ انتشار۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : 255500

تعرض 15 هزار شهرک نشین صهیونیست به مسجد الاقصی در سال 2016

سازمان اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد که در سال 2016، حدود 15هزار شهرک نشین صهیونیست اقدام به هتک حرمت مسجد الاقصی کرده اند.
تعرض 15 هزار شهرک نشین صهیونیست به مسجد الاقصی در سال 2016
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "فراس دبس" مسؤول بخش اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد: چهارده هزار و 806 شهرک نشین صهیونیست طی سال جاری اقدام به هتک حرمت مسجد الاقصی از سمت باب المغاربه کرده اند و تنها در ماه اکتبر دو هزار و 856 شهرک نشین صهیونیست وارد این مسجد مبارک شده اند.

مسئول بخش اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان اوقاف اسلامی فلسطین، افزود: تجاوزهای شهرک نشینان صهیونیست علیه مسجد الاقصی تنها در هتک حرمت این مکان مقدس خلاصه نمی شود، بلکه آن ها بارها کارکنان سازمان اوقاف را مورد ضرب و شتم قرار داده و حتی بازداشت و تبعید کرده اند که آخرین نمونه آن تبعید "حسام سدر" یکی از کارکنان این سازمان از مسجد الاقصی به مدت 6 ماه و بازداشت "فادی بکیر" بود.

به گفته دبس علاوه بر این، نظامیان صهیونیست بارها اقدام به ایجاد ایست بازرسی های سیار مقابل دروازه های مسجد الاقصی و بازجویی از نمازگزاران فلسطینی و حتی جلوگیری از ورود آنان به مسجد الاقصی کرده اند.

ین در حالی است که پلیس رژیم صهیونیستی از ماه اوت سال 2015 اسامی بسیاری از نمازگزاران زن و مرد فلسطینی را در لیست سیاه قرار داده و از ورود آنان به مسجد الاقصی جلوگیری می کند.
https://taghribnews.com/vdce7n8w7jh8nni.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی