تاریخ انتشار۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : 220805
خطیب جمعه نجف:

اولویت مردم عراق آزادی همه کشور از لوث تروریسم تکفیری است

خطیب جمعه نجف اشرف اولویت مردم عراق را آزادی همه اراضی این کشور از لوث تروریسم تکفیری خواند و تصریح کرد: همکاری همه‎ مردم برای آزادی باقی مانده مناطق اشغالی واجب است.
اولویت مردم عراق آزادی همه کشور از لوث تروریسم تکفیری است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی خطیب جمعه نجف اشرف درخطبه های نمازجمعه این هفته که درحسینیه فاطمیه کبری برگزار شد، با اشاره به حضور نظامیان ترکیه، ایتالیا و آمریکا در عراق خاطرنشان کرد:
 چرا در ابتدای حضور داعش در عراق هیچ گونه ائتلاف نظامی کشورهای عربی منطقه تشکیل نشد؟ چرا آنان اقدامی علیه رژیم صهیونیستی انجام نمی دهند؟ خداوند حیله و نیرنگ آنان را به خودشان بازمی گرداند.
 
وی تاکیدکرد که عراق احتیاجی به ائتلاف نظامی ندارد بلکه خواستار حمایت سیاسی و عمرانی است.
 
قبانچی با اشاره به پیروزی‎ مجاهدان درمبارزه با تروریسم گفت: با آغاز نابودی تدریجی جریان تروریستی داعش، این روزها صدای تقسیم عراق با هدف ایجاد مشکلات داخلی به گوش می رسد.
 
خطیب جمعه نجف با اشاره به تهمت‎ و شایعه‎های پراکنی علیه بسیج مردمی تصریح کرد: بسیج مردمی، نهادی مرتبط و زیرنظر دولت است بنابراین باید با کنارگذاشتن این اتهام‎های بی اساس و واهی به آنان کمک کرد.
 
وی همچنین انفجار منطقه حضرت زینب (ع) در سوریه را محکوم کرد و اظهارداشت: انفجار و کشتار وحشیانه مردم منطقه زینبیه (ع) نشان دهنده شکست اقدامات سیاسی و نظامی دشمنان است.
 
 

 
https://taghribnews.com/vdce778wnjh8wvi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی