تاریخ انتشار۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب : 172204

مساجد سراسر استرالیا درهای خود را به روی مردم گشودند

مساجد سراسر استرالیا با هدف از بین بردن تصورات نادرست در مورد دین اسلام امروز، ۳ آبان‌ماه، درهای خود را به روی مردم گشودند.
مساجد سراسر استرالیا درهای خود را به روی مردم گشودند
انجمن جوانان مسلمان غرب استرالیا اعلام کرد: اتفاقات ناخوشایند اخیر که در سراسر جهان از جمله کانادا اتفاق افتاد و نیز اقدامات تروریستی داعش، نگرش برخی از مردم را در مورد دین اسلام تغییر داده است.
علی چودری، نایب رئیس انجمن جوانان مسلمان غرب استرالیا گفت: برنامه درهای باز مساجد که توانسته صدها نفر را از سراسر کشور جذب کند، شامل برگزاری تور بازدید از مساجد و گفت‌وگو با مسلمانان، با هدف از بین‌بردن تصورات نادرست است.
آوریل رابینسون، یک فعال در زمینه گسترش روابط بین‌ ادیان می‌گوید: دیدن جمعیت زیادی که امروز گردهم آمدند تا فرهنگ، آداب و رسوم و ادیان یکدیگر را بهتر بشناسند، اتفاق خوشایندی بود.
اسکات موریسون، وزیر مهاجرت استرالیا نیز که از مسجد «لاکمبا» در غرب سیدنی بازدید کرد، گفت: روز درهای باز فرصتی بود تا مردم پاسخ سؤالات خود را در مورد اسلام و مسلمانان دریافت کنند.
وی افزود: این برنامه بخشی از طرح جدید دولت استرالیاست که با هدف از بین بردن سوءتفاهم‌ها در مورد اسلام در حال برگزاری است.
در بخشی از این برنامه که امروز در مساجد و مراکز اسلامی سراسر استرالیا برگزار شد، در مرکز اسلامی کانبرا، اسقف اعظم این شهر و رئیس مرکز اسلامی کانبرا به همراه هم و به نشانه صلح و دوستی ادیان، یک درخت زیتون کاشتند.
https://taghribnews.com/vdcdzx0foyt05x6.2a2y.html
مرجع : ایکنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی