تاریخ انتشار۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : 215305
شهروند آلمانی؛

از کلمات صريح آيت الله خامنه اي در نامه به جوانان تشکر مي کنم

يک شهروندان آلماني درباره نامه رهبرمعظم انقلاب به جوانان اروپا و امريکا نوشت: اين پيام بيان دقيق مشکلات موجود درغرب است.
از کلمات صريح آيت الله خامنه اي در نامه به جوانان تشکر مي کنم
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) رودولف نوي من درنامه اي که نسخه اي از آن به خبرگزاري صداوسيما در برلين ارسال شد نوشت: از کلمات صريح ايت الله خامنه اي تشکر مي کنم . من پيام عاليترين روحاني ايران به جوانان کشورهاي غربي را با علاقه زياد مطالعه کردم و اين پيام مرا بسيار تحت تأثير قرار داده است.

وی نوشته براي من که سنم بالاتر است (68 سال) به طور کلي اين مسئله وجود دارد که حرف‌هاي خود را به جوانان برسانم و انگيزه‌‌هاي فکري يا ديدگاه‌هاي وسيع تري درباره رويدادهاي سياسي و علل آن در آنها ايجاد کنم. 

اين شهروند آلماني تصريح کرد: نامه آيت‌الله العظمي خامنه‌اي به نظر من دقيقاً مشکلاتي را در بر مي‌گيرد که باعث وضع امروز ما شده و در همه نکات بدون هيچ محدوديتي قابل درک است. بسيار خوشحال خواهم شد اگر بتوانم چنين محتوايي را در يک روز يکشنبه‌ از محراب يکي از کليسا‌هاي آلمان بشنوم.

وي در پايان تاکيد کرد : من پيام آيت‌الله العظمي ( خامنه اي ) را در سال جاري در فرمت پي دي اِف به نامه‌هاي کريسمس که بايد ارسال کنم ضميمه خواهم کرد.
https://taghribnews.com/vdcdzk0xkyt0fs6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی