تاریخ انتشار۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : 248507
//آخرین تحولات عراق//

ورود نیروهای عراقی به مرکز شهرستان الحمدانیه/ عملیات جدید در یکی از مناطق نینوا/ تکذیب عملیات زمینی الحشد الشعبی در موصل

رسانه ها از ورود نیروهای عراقی به مرکز شهرستان الحمدانیه در جنوب شرق موصل پس از چند روز محاصره آن خبر دادند.
ورود نیروهای عراقی به مرکز شهرستان الحمدانیه/ عملیات جدید در یکی از مناطق نینوا/ تکذیب عملیات زمینی الحشد الشعبی در موصل
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، گروه رسانه جنگ عراق گزارش داد که نیروهای عراقی شامل تیپ زرهی نهم و نیروهای وابسته به آنها امروز (شنبه) وارد مرکز شهرستان الحمدانیه در جنوب شرق موصل در مرکز استان نینوا شدند و چند ساختمان دولتی را آزاد کرده و پرچم عراق را بر فراز آنها برافراشتند.
 
نیروهای عراقی از سه شنبه گذشته بخش جنوب غربی شهرستان «الحمدانیه» را به کنترل خود در آورده بودند و درگیری ها با تروریست های داعش در این منطقه ادامه داشت.
 
پلیس عراق:حمله تروریستهای داعش به کرکوک خاتمه یافت
 
پلیس عراق اعلام کرد که حمله گسترده گروه تروریستی 'داعش' به مواضعی در داخل و اطراف شهر 'کرکوک' پس از 24 ساعت درگیری سنگین، خاتمه یافت.
 
به گزارش آسوشیتدپرس، 'خطاب عمر' از فرماندهان پلیس عراق امروز (شنبه) تاکید کرد که مهاجمان یا در حمله های انتحاری و یا در نبرد با نیروهای عراقی کشته شدند. امروز صبح در مناطق اطراف ساختمان های اداری شهر کرکوک که مرکز اصلی درگیری ها بود، آرامش برقرار شد.

هنوز مشخص نیست که چند تروریست در حمله به مناطقی از شهر کرکوک شرکت داشتند. به نظر می رسد حمله مذکور با هدف سلب توجه نیروهای عراقی از شهر موصل انجام شد.
 
تکذیب عملیات زمینی الحشد الشعبی در موصل
 
 سخنگوی امنیتی نیروهای داوطلب مردمی (الحشد الشعبی) در عراق مطالب نسبت داده شده به وی مبنی بر آغاز عملیات زمینی این نیروها در چارچوب عملیات آزادسازی موصل را تکذیب کرد.
 
یوسف الکلابی به سایت الحشد الشعبی گفت: برخی رسانه ها به نقل از من گفتند که عملیات نظامی نیروهای الحشد الشعبی در محورهای استقرار خود در قالب عملیات آزادسازی موصل امروز شنبه آغاز می شود که این مطلب  صحت ندارد.
 
وی از رسانه ها خواست تا در نقل اخبار و اطلاعات دقت به خرج دهند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcdzj0x5yt0ok6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی