تاریخ انتشار۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : 220822

۲۲ بهمن مظهر همگرايی مردم اهل تسنن و تشیع/ حضور در راهپیمایی 22 بهمن تجدید عهد با آرمان شهدا و انقلاب است

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: مردم باحضور خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال با آرمان‌های شهدا و امام(ره) تجدید عهد و پیمان می بندند و دشمنان را مایوس می‌کنند.
۲۲ بهمن مظهر همگرايی مردم اهل تسنن و تشیع/ حضور در راهپیمایی 22 بهمن تجدید عهد با آرمان شهدا و انقلاب است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، " ماموستا عبدالقادر بیضاوی" در خطبه‌های این هفته نمازجمعه، گفت: سرنوشت ملت ایران وابسته به انتخابات پیش ‌رو است.

وی افزود: دشمنان ایران بر روی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که در هفت اسفند 94 برگزار می‌شود، تمرکز کرده است و سعی در مدیریت این انتخابات دارند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: مردم هوشیار ما چون همیشه باید باحضور پرشور و آگاهانه خود در انتخابات نقشه‌‌ها و برنامه‌های دشمنان اسلامی را خنثی کنند.

وی با اشاره به پیروزی غرور آفرین انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 خاطرنشان کرد: این انقلاب به ثمره خون پاک شهیدان و راه روشن امام راحل(ره) به ثمر نشست و صدق نیت آنان سبب توجه و عنایت خاص خدای متعال به این نظام شد.

بیضاوی با اشاره به ضرورت هوشیاری مردم در مقابل توطئه نفوذ و استحاله فرهنگی ملت ایران، تاکیدکرد: انتخاب افراد اصلح و علاقمند به دین اسلام و ارزش‌های والای نظام اسلامی راه دشمنان را سد کرده است و کشور را بیمه می‌کند.

وی با دعوت مردم به حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی با آرمان‌های شهدا و امام(ره) تجدید عهد و پیمان کرده و دشمنان را مأیوس می‌کنند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه پیروزی انقلاب اسلامی را بر هم زننده نقشه ملحدان عالم و باطل‌ کننده نظریه‌های ضد دینی آنان دانست و اضافه کرد: غرب همه قدرت نظامی خود را در اختیار رژیم دست به سینه و خود فروخته پهلوی قرار داده بود تا از این رژیم منفور به عنوان ژاندارم منطقه استفاده و مظلومان را به کمک دولت ایران سرکوب کند.

وی ادامه داد: گمان جهان غرب به ویژه آمریکا و اسرائیل ساختن خاورمیانه‌ای بی‌قید و بند و لاابالی بود تا در این منطقه ثبات و امن برای خود منافع و سرمایه‌های کلانی به دست آورد و بر کل جهان مسلط شوند.

بیضاوی، وقوع انقلاب اسلامی را خلاف تصورات کارشناسان و صاحب‌نظران جهان غرب دانست و گفت: با روشنگری امام (ره) مردم مومن ایران به پاخاستند و نفرت خود را از برنامه‌های ضد دینی جهان غرب اعلام کردند که نتیجه آن پایان دوران سیاه سلطنت و پهلوی بود.

وی بغض ملحدان را از انقلاب اسلامی طبیعی عنوان و تصریح کرد: مردم مؤمن ایران باید با بیداری اسلامی در جهان همراه شده و از انقلاب خود تا پیروزی نهایی حق بر باطل و سلطه حکومت الله در جهان محافظت کنند.
 
 يكي از علماي برجسته اهل سنت زاهدان هم  گفت: ۲۲ بهمن نه تنها مظهر نمايش وفاداری ملت ايران به نظام است بلكه مانور همگرايی و وحدت بين مردم تشيع و تسنن در استان است.



"مولوي عبدالغني دهانی"پيش از خطبه هاي نماز جمعه اين هفته زاهدان افزود: مردم ایران قدر نظام جمهوري اسلامی را بدانند زيرا كه انقلاب اسلامی تنها انقلابي است كه در شرايطي كه كشورهاي منطقه دچار آشوب و نا امني هستند، سرافرازانه به مسير خود ادامه مي دهد.
 
وي افزود: ايران به بركت همين انقلاب اسلامي در اوج علمي قرارگرفته و توانسته است به يكي از ابرقدرتهاي جهان تبديل شود؛ دشمنان براي ايستايی در انقلاب اسلامي ترفندهاي گوناگون بكار بردند اما هوشياری و بصيرت ملت ايران سبب خنثي شدن آنها شد.
 
مولوي دهانی در ادامه خودباوري، استقلال و مقاومت را از دستاوردهاي انقلاب اسلامي دانست، تصريح كرد: امام خميني رحمت الله عليه با تشكيل انقلاب اسلامي به ايران جلال و شكوه هديه كرد.
 
وي بر مشاركت حداكثري ملت ايران در راهپيمايي 22 بهمن تأكيدكرد و افزود: حضور در راهپيمايي 22 علاوه بر اينكه مانور نمايش اقتدار بوده بلكه سجده شكرانه ملت ايران به درگاه پروردگار به خاطر انقلاب است.
 
https://taghribnews.com/vdcdxz0xxyt0xj6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی