تاریخ انتشار۱۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب : 252421

دبیر کل مجمع جهانی تقریب ارتحال آیت الله حاج سید محمد نقی شاهرخی را تسلیت گفت

آیت الله محسن اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب طی پیامی ارتحال آیت الله حاج سید محمد نقی شاهرخی را تسلیت گفت.
دبیر کل مجمع جهانی تقریب ارتحال آیت الله حاج سید محمد نقی شاهرخی را تسلیت گفت
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب، متن این پیام به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
انالله و انا الیه راجعون
 
ارتحال عالم جلیل القدر و مجاهد انقلابی حضرت آیت الله حاج سید محمد نقی شاهرخی نماینده سابق مردم شریف استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری بسیار اندوهناک و تاثر بر انگیز است.

شخصیتی برجسته که از یاران و شاگردان نزدیک بنیانگذار جمهوری اسلامی، امام راحل (ره) و همراه شفیق مقام معظم رهبری بودند و عمر شریف خویش را در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی و فراگیری معارف ناب الهی و پرورش شاگردان بسیار صرف کردند.

آن مرحوم علاوه بر مجاهدت خستگی ناپذیر در برهه های مختلف قبل از انقلاب و پذیرش مسئولیت های کلیدی در دوران پس از انقلاب از جمله حضور در مجلس خبرگان رهبری، امامت جمعه، نمایندگی مقام معظم رهبری در کشورهای جنوب شرق آسیا و مسئولیت های خطیر دیگر، یکی از چهره های برجسته در کمک به وحدت جامعه اسلامی بودند که جهان اسلام شاهد حضور فعال ایشان در عرصه تقریب مذاهب اسلامی بود و خاطرات خدمات بی بدیل ایشان در این بخش از ذهنها پاک نخواهد شد.

اینجانب درگذشت این عالم ربانی و فقیه دانشمند را به ساحت حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام، مردم شهید پرور استان لرستان و بیت شریف ایشان تسلیت عرض نموده و علو درجات آن یار سفر کرده و صبر و اجر بازماندگان را از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.
 
محسن اراکی
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
https://taghribnews.com/vdcdxx0xfyt0ko6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی