تاریخ انتشار۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۷:۴۷
کد مطلب : 164429

تاکید شخصیت‌های سیاسی بر گرامیداشت روز جهانی قدس

شخصیت های سیاسی عربی وغیرعربی براهمیت گرامی داشت روز جهانی قدس كه امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارك رمضان را به این نام نام گذاری کرده اند، تاكید كردند.
تاکید شخصیت‌های سیاسی بر گرامیداشت روز جهانی قدس
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا)، " جمال زهران" استاد علوم سیاسی مصر درگفت وگو با شبكه العالم، اظهار داشت: اختصاص آخرین جمعه از ماه مبارك رمضان به قدس، به آگاه سازی ملت ها و پی بردن به حقیقت قضیه قدس و لزوم آزادسازی آن از لوث وجود صهیونیست ها تاكید دارد.

"هادی جلو مرعی" نویسنده و تحلیلگر مسایل سیاسی عراق هم گفت: گرامیداشت روز قدس، نیازی ضروری است چرا كه نوعی از بیداری در زمانه سكوت و ركود است.

"نائب ابوعوده" از مسؤولان جنبش المجاهدین در باریكه غزه نیز در مصاحبه با العالم خاطرنشان کرد، روز جهانی قدس روزی شناخته شده و همان روزی است كه امام خمینی (قدس سره) خواهان گرامیداشت آن در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان هر سال شده است.

"ریاض صقر" تحلیلگر مسایل سیاسی سوریه تصریح کرد: در روز جهانی قدس، همه ملت ها و آزادگان جهان باید دركنار ملت مظلوم فلسطین بایستند.

"عبد الرحمن محمد" دبیر كل جمعیت زنان مسلمان "الشباب" در وین نیز گفت: روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان، روز بسیار مهمی برای مسلمانان است و دراین روز به جهانیان اعلام می كنیم كه همه ما متحد هستیم.
https://taghribnews.com/vdcdxo0fnyt09o6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی