تاریخ انتشار۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۸:۴۸
کد مطلب : 189323
حزب الله لبنان:

جنایت جدید داعش در لیبی در ادامه تلاش ها برای مخدوش نشان دادن وجهه اسلام است

حزب الله لبنان ضمن محکوم کردن جنایت جدید گروهک تروریستی داعش در لیبی که باعث کشته شدن ده ها نفر از شهروندان بی گناه اتیوپیایی شده است به خانواده های قربانیان این حادثه تسلیت گفت
جنایت جدید داعش در لیبی در ادامه تلاش ها برای مخدوش نشان دادن وجهه اسلام است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایت جدید گروهک تروریستی داعش در لیبی که باعث کشته شدن ده ها نفر از شهروندان بی گناه اتیوپیایی شده است به خانواده های قربانیان این حادثه تسلیت گفت.

حزب الله لبنان این جنایت جدید را در ادامه تلاش ها برای مخدوش نشان دادن وجهه اسلام و مسلمانان و ایجاد جنگ های دینی و مذهبی به هدف خدمت رساندن به طرح های سازمان های تروریستی شماری از کشورهای عربی و غربی دانست.

این بیانیه می افزاید: افکار جنایتکارانه داعش یکی از بزرگ ترین خطرات علیه امت اسلامی است و تاثیر منفی بر حال و آینده امت اسلامی دارد. بنابراین همه برای مقابله با این افکار تروریستی که ریشه در افکار وهابیت دار مسئول هستند، افکاری که در هر نقطه ای که وارد شد باعث قتل و کشتار و ویرانی شد.

حزب الله تأکید کرد: تصاویری که گروهک تروریستی داعش از اعدام انسان های بیگناه به همراه ویران کردن کلیساها و اماکن عبادی و حمله به مقدسات اسلامی و مسیحی در موصل،رقه و اماکن دیگر پخش می کند باید به عنوان انگیزه ای برای همه نیروهای فعال در جهان برای ریشه کن کردن این گروهک تروریستی و از بین بردن حامیان مالی آن در منطقه و جهان باشد.
https://taghribnews.com/vdcdxn0fsyt0js6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی