تاریخ انتشار۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : 169127
حماس:

عاملان کشتار "صبرا و شاتیلا" مجازات می شوند

جنبش حماس با صدور بیانیه ای اعلام کرد: جامعه بین الملل باید به مسئولیت های خود در خصوص محاکمه جنایتکاران جنگی صهیونیست که وحشیانه ترین جنایت ها را علیه ملت فلسطین مرتکب شده اند، عمل کند.
عاملان کشتار "صبرا و شاتیلا" مجازات می شوند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دفتر امور آوارگان در جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" تاکید کرد: عاملان کشتار "صبرا و شاتیلا" دیر یا زود مجازات خواهند شد و جامعه بین الملل باید این جنایتکاران را تحویل دادگاه کیفری بین المللی دهد تا به سبب ارتکاب جنایت های ضد بشری محاکمه شوند.

جنبش حماس با صدور بیانیه ای تصریح کرد: جنایت "صبرا و شاتیلا" امسال با پایان جنگ غزه که طی آن بیش از ۲ هزار نفر به شهادت رسیده و بیش از ۱۱ هزار نفر هم مجروح شدند همزمان شده است و این در شرایطی است که دشمن صهیونیستی همچنان به جنایت های خود علیه ساکنان قدس ادامه می دهد و زمین های آنان را مصادره و منازلشان را تخریب می کند.

دفتر امور آوارگان در جنبش حماس تصریح کرد: سالروز کشتار "صبرا و شاتیلا" بار دیگر خوی جنایتکارانه دشمن صهیونیستی که همواره به قتل و کشتار زنان، کودکان و افراد سالخورده عادت دارد و آخرین مورد آن کشتارهای شجاعیه، رفح و خراعه بود، را در اذهان مردم به ویژه ملت فلسطین زنده کرد.

جنبش حماس بر ضرورت زنده نگه داشتن این جنایت ها و کشتارها در اذهان جهانیان تاکید و عنوان کرد: جامعه بین الملل باید به مسئولیت های خود در خصوص محاکمه جنایتکاران جنگی صهیونیست که وحشیانه ترین جنایت ها را علیه ملت فلسطین مرتکب شده اند، عمل کند.

دفتر امور آوارگان در جنبش حماس خواستار تحرک فوری مردمی و رسمی به منظور زنده نگه داشتن کشتار صبرا و شاتیلا در اذهان مردم و تلاش برای طرح این مساله در دادگاه کیفری بین المللی و مجازات عاملان این جنایت تاکید کرد.
https://taghribnews.com/vdcdxn0f5yt09f6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی