تاریخ انتشار۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب : 295226
// اجلاس جهانی محبان اهل بیت(ع) و مسأله تکفیریها//(36)

​ملت بحرین علی رغم همه رنجها، وحدت و انسجام خود را حفظ کردند

معاون دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی: علمای بحرین علی رغم همه ستمها و رنجهایی که تحمل کرده اند، دست از پایبندی به اهل بیت(ع) برنداشتند و در مسیر وحدت تلاشهای شایان تقدیری کردند.
​ملت بحرین علی رغم همه رنجها، وحدت و انسجام خود را حفظ کردند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "حجت الاسلام شیخ حسین الدیهی" معاون دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین در مراسم اختتامیه اولین اجلاس "محبان اهل بیت(ع) و مسأله تکفیریها" به ظلم و ستم اعمال شده علیه علمای بحرین در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: علمای بحرین علی رغم همه ستمها و رنجهایی که تحمل کرده اند، دست از پایبندی به اهل بیت(ع) برنداشتند و آل خلیفه هم نتوانست تأثیری در این پایبندی داشته باشد.

وی در ادامه به ظلم و ستم آل خلیفه علیه شیعیان این کشور اشاره کرد و گفت: آنها مساجد و ضریح های اهل بیت(ع)را تخریب کردند، حقایق تاریخ را از کتابهای درسی حذف کردند تا هیچ سند تاریخی در مورد این حقایق وجود نداشته باشد.

شیخ حسن الدیهی افزود: رسانه های بحرین، اندیشه های تندروی را ترویج دادند، در مورد شیعه از کلمه رافضی استفاده کردند و روش تکفیر را در پیش گرفتند؛ اما ملت بحرین علی رغم همه رنجها میراث فرهنگی و وحدت و انسجام خود را حفظ کردند.

وی ادامه داد: علی رغم همه ستمها، عده ای از علمای بحرین از جمله شیخ عیسی قاسم در برابر طرح تفرقه امت اسلامی ایستادند و در مسیر وحدت تلاشهای شایان تقدیری کردند و طرح دشمنان را به شکست کشاندند.
 
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcdxk0x9yt0nx6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی