تاریخ انتشار۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : 258425

هیئتی از تجمع علمای مسلمین لبنان با وزیر اوقاف سوریه دیدار کرد

هیئتی به ریاست شیخ عبد الله عضو تجمع علمای مسلمین لبنان با عبد الستار السید وزیر اوقاف سوریه در دمشق دیدار کردند. این دیدار در جهت بررسی اوضاع اسلامی در منطقه انجام گرفت.
هیئتی از تجمع علمای مسلمین لبنان با وزیر اوقاف سوریه دیدار کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، هیئتی به ریاست شیخ حسان عبد الله رئیس هیئت مدیره تجمع علمای مسلمین لبنان با دکتر محمد عبد الستار السید وزیر اوقاف سوریه در دمشق دیدار کردند. 
وزیر اوقاف سوریه در این دیدار گفت: ما در خصوص  مقابله با تفکر تکفیری و انحرافی، ریشه کن سازی آن در جامعه و بازگرداندن چهره اسلام ناب محمدی به جوامع اسلامی،گام های استواری برداشته ایم. موسسه ای برای تربیت روحانیون دینی در جهت مبارزه با تفکر انحرافی از یک سو، و مبارزه با جنگ نرم که از سوی استکبار جهانی علیه اسلام راه اندازی شده و شیوه استفاده از شبکه های اجتماعی جدید در زمینه تبلیغ و مقابله با آنچه در چارچوب جنگ نرم منتشر می شود، تاسیس کردیم.
 
تجمع علمای مسلمین آمادگی خود را برای همکاری در این زمینه از طریق مشارکت در فعالیت ها و برنامه هایی که وزارت اوقاف سوریه ترتیب می دهد، اعلام کرد.
 
عبد الستار السید گزارشی از آخرین تحولات میدانی و بازتاب پیروزی ها و دستاوردهای حلب، آمادگی برای حملات گسترده برای نابودی تروریسم در سوریه، بازگشت آوارگان، بازسازی شهرها و اماکن ویران شده در سوریه ارائه داد. هم چنین در خصوص مذاکرات جاری و اصولی که سوریه در این مذاکرات بر آن تاکید دارد، اشاره کرد و گفت: این مذاکرات باید حقوق ملت سوریه را حفظ و بر اساس اصول ملی و گفتگوی سوری سوری و عدم عقب نشینی از آن به خاطر فشارهایی که علیه سوریه است، انجام گیرد.
 
https://taghribnews.com/vdcdxj0xkyt0ko6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی